شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

بازی جدید لاکپشت‌های نینجا ساخته می‌شود

بازی جدید لاکپشت‌های نینجا ساخته می‌شود

 بازی جدید لاکپشت‌های نینجا ساخته می‌شود
طبق گزارش منتشرشده در یک مجله به نظر می‌رسد یک بازی AAA جدید از مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles درحال سپری کردن دوران ساخت است و سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

به گزارش ثریا مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles به‌ تازگی بازگشتی دوباره به صنعت گیمینگ داشته است. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی ممکن است که شاهد انتشار یک بازی پرخرج و جدید لاکپشت‌های نینجا در سال ۲۰۲۳ میلادی باشیم.

استودیو Trbiute Games به‌عنوان سازنده و شرکت Dotemu در نقش ناشر، همین اواخر نسخه Shredder's Revenge را در سبک بیتم‌آپ منتشر کرده‌اند که با استقبال منتقد‌ها نیز رو‌به‌رو شد. همچنین هفته پیش کالکشن ریمستر Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection با همکاری Konami Entertainment و Digital Eclipse منتشر شد. این کالکشن شامل ۱۳ بازی از نسخه‌های کلاسیک لاکپشت‌های نینجا است که روی کنسول‌هایی نظیر NES و سگا جنسیس منتشر شده بودند. اما جذاب‌ترین بازی جدید TMNT ممکن است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

شایعات این بازی توسط مجله Toy World در شماره سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شده است: «لاکپشت‌های نینجا با ظاهر و فیلمی جدید بازگشته‌اند. شرکت Paramount قرار است تعداد زیادی از اکشن‌فیگور‌های جدید را عرضه کند و در پایان سال آن‌ها را گسترش بدهد. [طرفدارها]از عرضه‌ی بازی‌هایی نظیر Shredder's Revenge لذت برده‌اند. پارامونت همچنین ریمستر Konami's The Cowabunga Collection را منتشر می‌کند و یک بازی جدید AAA در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد».

این مجله پرفروش بریتانیایی ادعا کرد که یک بازی AAA جدید از مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles در دست ساخت است تا سال بعد منتشر شود. اولین‌بار است که چنین چیزی می‌شنویم. اگر پروژه واقعا به زمان انتشار نزدیک باشد، می‌توان حدس زد که در ماه‌های پیش‌رو معرفی خواهد شد. مراسم The Game Awards جف کیلی در تاریخ ۸ دسامبر برگزار می‌شود و می‌تواند زمان مناسبی برای معرفی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران