شهر خبر

تورنمنت ۶ جانبه فوتسال - تایلند؛

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ویتنام و صعود به نیمه نهایی

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ویتنام و صعود به نیمه نهایی

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی تایلند برابر تیم ویتنام پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی و ۶ جانبه فوتسال به میزبانی تایلند، امروز سه شنبه به مصاف ویتنام رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو بردارد.

ایران در نیمه نخست و در دقیقه ۹ توسط علیرضا جوان از ویتنام پیش افتاد و با برتری به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم، ویتنام موفق شد بازی را در دقیقه ۲۴ به تساوی بکشد.

در دقیقه ۳۰ مهدی کریمی بار دیگر ایران را از ویتنام پیش انداخت و گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. ۶ دقیقه بعد بازهم این نوبت علیرضا جوان بود که گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر برساند تا شاگردان شمسایی برنده از زمین خارج بشوند.

ایران روز یکشنبه در نخستین بازی خود با نتیجه ۲ بر ۱ برابر فنلاند پیروز شده بود و با برد امروز و کسب ۶ امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بازی نیمه نهایی ایران روز پنجشنبه و با تیم دوم گروه A خواهد بود. حریف ایران امروز و بعد از بازی تایلند - موازمبیک مشخص می‌شود. در آن گروه، مراکش با ۴ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است.