شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#حقوق بشر

آغاز پنجاه و یکمین شورای اجلاس حقوق بشر در ژنو/ شرکت هفت سازمان غیر دولتی از ایران

آغاز پنجاه و یکمین شورای اجلاس حقوق بشر در ژنو/ شرکت هفت سازمان غیر دولتی از ایران

پنجاه و یکمین شورای اجلاس حقوق بشر صبح روز گذشته در ژنو با شرکت هفت سازمان غیر دولتی از جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی موسسه کنشگران توسعه پارس؛ پنجاه و یکمین شورای اجلاس حقوق بشر صبح روز گذشته در ژنو با شرکت هفت سازمان غیر دولتی از جمهوری اسلامی ایران با محوریت موسسه کنشگران توسعه پارس آغاز به کار کرد.

موسسه کنشگران توسعه پارس، کانون هموفیلی ایران، انجمن تالاسمی ایران، موسسه صیانت از حقوق زنان، بنیاد گفتگو و دوستی ملل، جمعیت ندای صلح و خانه ای بی هفت سازمان مردم نهاد شرکت کننده در این اجلاس می‌باشند.

پروفسور آلنا دوهان، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد پس از بررسی آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهرمندی از حقوق بشر، گزارش بازدید خود را از جمهوری اسلامی ایران که از ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه انجام شد، در این اجلاس به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

همچنین سخنرانی دکتر «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

در حاشیه این اجلاس نیز نمایشگاهی از آثار مخرب تحریم‌های یکجانبه بر بهره مندی حقوق بشر مردم ایران توسط سازمان‌های فوق برگزار شده است.

موسسه کنشگران توسعه پارس و سایر سازمان‌های غیردولتی در این اجلاس، از تلاش‌های کارکنان و داوطلبان خود به منظور کاهش درد و رنج در میان مردم آسیب دیده و کم برخوردار سخن خواهند گفت.

انتهای پیام