شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نفت

مدیرعامل جدید صنعت نفت: هواداران مثل همیشه کمک و صبوری کنند

مدیرعامل جدید صنعت نفت: هواداران مثل همیشه کمک و صبوری کنند

مدیرعامل جدید باشگاه ‌صنعت نفت آبادان از هواداران این تیم خواست مثل همیشه صبوری کرده و تیم محبوب‌شان را همراهی کنند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت، ‌احمد پارو پس از انتخاب به‌عنوان مدیرعامل باشگاه‌ صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از حُسن توجه و نظر، هیئت مدیره محترم مؤسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان برای این انتخاب تشکر کنم. قطعاً اهدافی در ابتدای سال توسط هیئت مدیره طرح و برنامه‌ریزی شده است. ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم این اهداف را به نحو احسن‌ پیاده کنیم.

وی با تقدیر از زحمات جهانگیر کی‌شمس  مدیرعامل پیشین باشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای ایشان آرزوی صحت و سلامت داریم. امیدوارم که همچنان بتواند در مجموعه هیئت مدیره به ما کمک کند. قطعاً خدمات ایشان و تصمیمات کاربردی که برای باشگاه گرفت بر کسی پوشیده نیست.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم ما هم بتوانیم به‌عنوان بدنه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه اهدافی را که برای این باشگاه طراحی و عنوان شده است، خوب پیش ببریم.

وی راجع به نتایجی که تیم صنعت نفت آبادان تا هفته ششم لیگ برتر کسب کرده است، گفت: ابتدای فصل است و امیدواریم که در آینده نتایج بهتری کسب شود و از این شرایط خارج شویم. در واقع این موضوع می‌طلبد که مسئولان شهری و هواداران خوب آبادان مثل همیشه کمک و صبوری کنند و مثل همیشه حامی خوبی برای باشگاه صنعت آبادان باشند.

 

انتهای پیام/