شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#کی‌روش#تیم ملی#اتریش

آشتی سردار آزمون با رامین رضاییان؟

کی‌روش قصد دارد اتحاد را در تیم ملی به وجود بیاورد و القصه در جریان این اختلافات درونی تیم هم هست. قرار است سردار و رامین در اردوی اتریش با هم آشتی کنند.

جام جم نوشت: سردار آزمون و رامین رضائیان با هم کارد و پنیر هستند. اختلاف آن‌ها از زمانی آغاز شد که مهاجم ایرانی لورکوزن در برنامه فوتبال برتر در حمایت از اسکوچیچ، به رامین کنایه زد و گفت: «بازیکن ایرانی ۹۰درصد ادعا می‌کند. بازیکنی که زمان کی‌روش بازی می‌کرده و آن وقت دعوت می‌شد، اما پس از آن دیگر دعوت نشده، الان استوری می‌گذارد. او باید بپذیرد که شرایط قبل را ندارد.»

منظور او بیانیه‌ای بود که رضاییان همراه با طارمی و جهانبخش منتشر کرد تا نشان دهد بیانیه سردار در حمایت از اسکوچیچ، حرف همه نیست. آزمون برای این‌که میزان دلخوری خود را از رضائیان نشان دهد، اضافه کرد: «تو باید با خودت رو راست باشی و بدانی که افت کردی. از همه جا بیرونت کردند و باید بجنگی تا به تیم‌ملی برسی. این‌که از بدن‌تان عکس بگذارید فایده ندارد. بدوید، اگر مرد هستید، خودتان را نشان بدهید و برای جام‌جهانی کمک کنید.»

رامین در واکنش به این اظهارات سردار در صفحه خودش نوشت: «هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی.» ناگفته پیداست آسمان روابط این دو بازیکن تیره و تار است و شدیدا مشکل دارند. کی‌روش قصد دارد اتحاد را در تیم ملی به وجود بیاورد و القصه در جریان این اختلافات درونی تیم هم هست. قرار است سردار و رامین در اردوی اتریش با هم آشتی کنند.