شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آلودگی

آلودگی زیست محیطی دستگاه های آبگیری میدان مرکزی میوه و تره بار/ صدور یک اخطار پلمپ و توقیف ۱۳ دستگاه آبگیری

آلودگی زیست محیطی دستگاه های آبگیری میدان مرکزی میوه و تره بار/ صدور یک اخطار پلمپ و توقیف 13 دستگاه آبگیری

بعد از احراز آلودگی زیست محیطی دستگاه های آبگیری های میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از سوی عوامل سازمان حفاظت محیط زیست و بهداشت جنوب تهران، یک اخطار پلمپ صادر و 18 دستگاه هم توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بعد از اعلام سازمان حفاظت محیط زیست و بهداشت جنوب تهران مبنی بر آلودگی زیست محیطی دستگاه های آبگیری های میدان تره بار مرکزی پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۶ تشکیل و با هدایت معاون دادستان و سرپرست آن دادسرا و رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۶ اقدام عملیاتی در این باره صورت گرفت.

برای بررسی این موضوع و همچنین برنامه ریزی لازم جهت اقدام قضایی، دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۶ به عنوان نماینده دادسرا، سرکلانتر دهم تهران بزرگ‌، رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، رییس کلانتری مستقر در میدان تره بار، زهرابی کارشناس حقوقی سازمان محیط زیست، یوسف زاده کارشناس بهداشت محیط مستقر در میدان تره بار، رییس و نایب رییس اتحادیه حق العمل کاران و بارفروشان تهران، عوامل شهرداری جهت انتقال دستگاه های آبگیری، عوامل یگان امداد و پایگاه دهم پاوا فاتب جهت پشتیبانی عملیاتی و درگیری احتمالی در یک نشست گرد یکدیگر آمده و ابعاد موضوع را به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر همین اساس رییس عملیات پلیس نظارت بر اماکن عمومی با پوشش اطلاعاتی به محل اعزام و پس از انجام مستند سازی و شناسایی محل های تخلف زمینه را برای عملیات آماده کرد.

میدان+میوه+و+تره+بار

نکته جالب توجه آنکه از حدود ۱۸ باب واحد صنفی بازدید به عمل آمده 10 باب واحد صنفی که دستگاه های آبگیری ها مقابل حجره آنها بساط شده بود موقع برخورد عوامل نظارتی به داخل حجره ها پناه بردند؛ برای صاحبان این حجره ها به این دلیل که زمینه را برای تخلف فراهم آورند صورتجلسه تنظیم شد.

بعد از پایان این عملیات، یک مورد اخطار پلمپ ابلاغ و ۱۳ دستگاه آبگیری توسط عوامل شهرداری توقیف و به عوامل بهداشت منتقل شد.

انتهای پیام