شهر خبر

با حکم معاون قرآن و عترت ارشاد؛

«سلیمانی»سرپرست دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی قرآن شد

 «سلیمانی»سرپرست دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی قرآن شد

با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و طی حکم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی سرپرست کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی; علیرضا معاف در این حکم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های مرتضی خدمتکار مدیر کل پیشین کمیسیون خطاب به حسین سلیمانی آورده است:

نظر به تجربه و شایستگی و بنا بر پیشنهاد قائم مقام معاونت و موافقت مقام عالی وزارت، به موجب این ابلاغ به عنوان ”سرپرست دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی” منصوب می‌شوید.

پیگیری تنظیم و اجرایی سازی سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی، تشکیل منظم جلسات کمیسیون و کارگروه‌های تخصصی، انجام مطالعات پشتیبان و تولید مستندات علمی، راهبری اجرای مصوبات، أخذ و ارائه گزارش‌های لازم از دستگاه‌های عضو و سایر مأموریت‌های مصوب دبیرخانه از جمله وظایف مورد انتظار از جنابعالی است.

شایان ذکر است که حضور بیش از یک دهه در سمت‌های کارشناسی و همینطور معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی قرآنی از جمله مهمترین سوابق مرتبط سلیمانی سرپرست جدید کمیسیون است.