شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#راهپیمایی اربعین#عید قربان

متولی اصلی راهپیمایی اربعین کجاست ؟ / سکوت معنادار سازمان حج و زیارت

متولی اصلی راهپیمایی اربعین کجاست ؟ / سکوت معنادار سازمان حج و زیارت

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت : صداوسیما در ادامه روند دست‌آوردسازی خود، با اختصاص بیست دقیقه از بخش های خبری اصلی خود، بعد از عید قربان بدنبال تشویق مردم به حضور حداکثری در راهپیمایی اربعین بود.

آسیب شناسی آنچه که این روزها در مرز ایران روی داد، از ضروریات تسهیل زیارت اربعینی است تا حداقل سال های آتی شاهد هرج و مرج دوباره نباشیم.
سکوت عجیب سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اصلی این سفر، صدور اجازه سفر با یک برگ کاغذ و تشویق رسانه ای مردم به حضور در پیاده روی اربعین توسط رسانه ملی، از مولفه های ایجاد وضع فعلی است.
تنها صدای موجود از سازمان حج و زیارت، دعوت معاون مربوطه به عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی توسط مردم بود تا برای جابجایی مسافرین اربعین، اتوبوس کم نیاید!
صداوسیما در ادامه روند دست‌آوردسازی خود، با اختصاص بیست دقیقه از بخش های خبری اصلی خود، بعد از عید قربان بدنبال تشویق مردم به حضور حداکثری در راهپیمایی اربعین بود.
بعد از وقفه دو ساله و کاهش جمعیت اربعینی، امسال مشخص بود که جمعیت زیادی به عراق سفر خواهد کرد. بدلیل ورود غیرکارشناسی و هیجانی مسئولین مربوطه به مسئله اربعین، شاهد شرایط عجیب و غریب مرزها بودیم.
آسیب شناسی بحران بوجود آمده و بررسی دلایل و مقصرین سو مدیریت اربعین امسال حتما خواسته اهل رسانه و مردم خواهد بود.
متولی اصلی راهپیمایی اربعین کجاست ؟ / سکوت عجیب سازمان حج و زیارت

۲۱۲۱