شهر خبر

تمهیدات پلیس عراق برای استقبال از زائران اربعین

تمهیدات پلیس عراق برای استقبال از زائران اربعین

فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای خود را برای ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) در شهرهای بغداد و نجف مستقر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد که نیروهای خود را برای ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) در شهرهای بغداد و نجف مستقر کرده است.

بر همین اساس، «انور عباس» از مسئولان پلیس فدرال عراق تأکید کرد که یگان های پلیس، تلاش زیادی برای اجرای طرح امنیتی مشترک به منطور تأمین امنیت مراسم اربعین انجام داده‌اند.

وی افزود: رئیس پلیس فدرال در استان نجف اشرف حضور دارد تا بر اجرای طرح امنیتی، مستقیما نظارت کند. همچنین نیروهای پلیس نیز به صورت گسترده در استان نجف، مستقر شده‌اند و امنیت مسیرهای زائران به سمت کربلای معلی را تامین می کنند.

عباس با اشاره به هماهنگی بالای نیروهای پلیس و سایر نیروهای امنیتی عراق، خاطر نشان کرد: طرح امنیتی، به صورت روان و بدون هیچ نقصی در حال اجرا است و نیروهای پلیس هم خدمات انسانی و هم پزشکی ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: پلیس فدرال چند اکیپ پزشکی را در مسیرهای زائران در استانهای بغداد، نجف اشرف و کربلای معلی مستقر کرده است و تمامی تمهیدات امنیتی و خدماتی برای استقبال از زائران اندیشده شده است.