شهرخبر

موتورسیکلت برقی قدرتمند NIU به بازار آمد+عکس

موتورسیکلت برقی قدرتمند NIU به بازار آمد+عکس

موتورسیکلت برقی قدرتمند NIU  به بازار آمد+عکس
موتورهای برقی تازه در ابتدای مسیر خود قرار دارند و حالا شرکت چینی نیو اسکوتر برقی GTS را با قدرت 3000 وات معرفی کرده است.

به گزارش ثریا وسایل نقلیه برقی تازه در ابتدای مسیر خود قرار دارند و حالا شرکت چینی نیو اسکوتر برقی GTS را معرفی کرده است. همانطور که احتمالا می دانید، NIO یک خودروساز چینی است که در زمینه ساخت خودروهای سوپر اسپرت فعال است، اما برندی که حالا وارد بازار موتور سیکلت شده، NIU نام دارد و کارخانه ای متفاوت محسوب می شود، با این حال نسخه استاندارد این اسکوتر با محدوده پیمایش 70 کیلومتر با قدرت 3000 وات و قیمت 3970 دلار قیمت دارد. ن

سخه دیگر این اسکوتر با محدوده پیمایش 95 کیلومتر 990 دلار گران‌تر است. این اسکوتر از نظر سرعت و محدوده پیمایش در وضعیت مطلوب‌تری نسبت به مدل‌های فعلی قرار دارد. از این رو می‌توان آن را یک نسخه جایگزین به حساب آورد.

نیو در این مدل از جدیدترین موتور ۶۰ ولتی V خود که توان ۳۰۰۰ وات تولید می‌کند استفاده کرده است. این موتور قابلیت تولید حداکثر توان ۴۶۰۰ وات به مدت ۳۰ دقیقه را دارد. این به معنای سرعت بالای ۸۰ کیلومتر بر ساعت و توانایی بالا رفتن از شیب‌های تا 18 درجه است.

اگرچه این اسکوتر به اندازه هورین EK3 قوی نیست. اما آن مدل کمی گران‌تر است و با یک موتور نصب‌شده در وسط توان نزدیک به ۶۰۰۰ وات تولید می‌کند.

این اسکوتر برقی به لطف سیستم باتری دوگانه می‌تواند به سرعت‌های بالا دست پیدا کند و محدوده پیمایش ۹۵ کیلومتری داشته باشد. هر GTS با دو باتری به فروش می‌رسد که در صورت در اختیار داشتن دو شارژر سریع می‌توان آن‌ها را همزمان شارژ کرد. امکانات ایمنی متعددی تضمین می‌کنند که باتری اسکوتر به دلیل شرایط پیش‌بینی‌نشده مانند گرم شدن بیش از حد، سیم‌های معیوب، شارژ بیش از حد و سایر موارد دچار آتش‌سوزی نشود.

یکی دیگر از امکانات خاص نیو GTS یک واحد کنترل الکترونیکی است که تمام جوانب فنی را زیر نظر دارد و داده‌ها را در لحظه به یک اپلیکیشن ارسال می‌کند تا همیشه از شرایط اسکوتر خود مطلع باشید.

منبع: دیجیاتو