شهرخبر

منتظر برخورد رامین و سردار در اتریش باشید!/ آشتی کنان در راه است؟

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان رامین رضاییان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

منتظر برخورد رامین و سردار در اتریش باشید!/ آشتی کنان در راه است؟

مدافع راست فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از رفتن کارلوس کی روش، مدت ها می شد به تیم ملی دعوت نمی شد و پس از برکناری دراگان اسکوچیچ و بازگشت مرد پرتغالی دوباره بخت و اقبال به او چشمک زد!

شاید برای خیلی ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟

فراموش نمی کنیم پس از اعلام نظر کمیته فنی مبنی بر تصمیم بر برکناری دراگان اسکوچیچ (مرتبه نخست) برنامه فوتبال برتر به استقبال این اتفاق رفت و در این خصوص گفت‌وگویی ویدیویی با سردار آزمون ترتیب داد.

ستاره ایرانی بایرلورکوزن درخصوص نظر کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ مبحث دیگر صحبت‌های سردار بود: "این کار ته نامردی است. یک اردو مانده و این اتفاقات افتاده است. وقتی که کی‌روش هم خداحافظی کرد، چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده او به فرودگاه رفت. می‌خواهیم اخراج کنیم، دست او را بگیریم و قدرشناس باشیم. انقدر قدر نشناس نباشیم. اصلا بگوییم تاکتیک زیر صفر ولی بدون دردسر به جام جهانی رفتیم. تو را به قرآن، تو را به خدا با آدم‌هایی که از بیرون کشور می‌آیند، درست برخورد کنیم و خداحافظی درستی داشته باشیم. یک اردو مانده بود. چرا قبلا این کار را کرده‌اند؟ برای من سردار آزمون چه فرقی دارد؟ هر کسی بیاید، من هستم. گواردیولا در هشت روز چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ این کار ته نامردی است و درست نبود."

منتظر برخورد رامین و سردار در اتریش باشید!/ آشتی کنان در راه است؟

اما شاید یکی از حواشی این مصاحبه تلویزیونی آنجایی بود که سردار آزمون گفت: "همیشه آدمی بودم که حرف زدم و عمل کردم. من گفتم بحرین را می بریم. من که نمی دوم؛ کاری کردم تا ببریم. من مرد هستم و سر حرفم می مانم. پدر و مادرم طوری من را بار آوردند که به حرفم عمل کنم. بازیکن ایرانی ۹۰ درصد ادعا می کند. بازیکنی که زمان کی روش بازی می کرده و آن وقت دعوت می شد، اما پس از آن دیگر دعوت نشده، الان استوری می گذارد. او باید بپذیرد که شرایط قبل را ندارد."

سردار با انتقاد شدید از بازیکن سابق تیم ملی که خیلی وقت است به اردو دعوت نشده اما استوری انتقادآمیز گذاشته گفت: "تو باید با خودت رو راست باشی و بدانی که افت کردی. از همه جا بیرونت کردند و باید بجنگی تا به تیم ملی برسی. من زمان کی روش که روز آخر از جام جهانی برزیل خط خوردم، با خودم رو راست بودم و گفتم حقم نبود به جام جهانی بروم چون بد بازی کردم و گفتم باید تلاش کنم. با گریه مصاحبه کردم ولی گفتم باید تلاش کنم به این جایگاه برسم. شما هم نمی گویم مثل من، اما با خودتان رو راست باشید. اینکه هی از بدنتان عکس بگذارید فایده ندارد. بدوید، اگر مرد هستید، خودتان را نشان بدهید و برای جام جهانی کمک کنید. به شخصه همه کار می کنم تا در کنار هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم."

به نظر خیلی ها رسید که منظور سردارآزمون از این جملات رامین رضاییان بوده است.

منتظر برخورد رامین و سردار در اتریش باشید!/ آشتی کنان در راه است؟

رامین رضاییان اما با انتشار استوری در صفحه شخصی خود جواب آزمون را داد و نوشت: "هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی."

حالا شاید پرسش اینجاست: سخن یا مکان جواب دادن به سردارآزمون کجاست؟

البته بعید به نظر می رسد با حضور سرمربی با دیسیپلین و سخت گیری همچون کارلوس کی روش این دو درگیری و طعنه زدن ها را ادامه دهند و شاید بتوان پیش بینی کرد آشتی کنان درمیان باشد یا حداقل سکوت!