انهدام باند راهزانان مسلح در کرمان / دست به قتل مسلحانه زده بودند

به گزارش رکنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند مسلحانه شرارت در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: اعضای این باند در کارنامه سیاه خود سابقه شرارت های مختلفی از جمله راهبندان مسلحانه،سرقت مسلحانه،تیراندازی ایزایی و قتل مسلحانه در استان های شرقی و جنوبی کشور  به ثبت رسانده بودند.

امید رضایی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:با رصد و پیگیری های اطلاعاتی از سوی سربازان گمام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان ،محل اختفای این باند در جنوب استان شناسایی و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید.

این مقام قضایی ادامه داد:در این عملیات که بصورت مسلحانه صورت پذیرفت ، دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند و یک متهم دیگر بازداشت شده است .

وی بیان کرد: باند مذکور از باندهای فعال قاچاق مواد مخدر محسوب می شد که محموله های مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان های عمقی کشور منتقل می نمودند .

دادستان کهنوج ضمن تقدیر از ماموران اداره اطلاعات شهرهای جنوبی استان و همچنین ماموران فراجا در کهنوج، افزود:در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر،تعدادی سلاح جنگی از نوع کلاشینکف نیز کشف گردید و همچنین 2دستگاه خودرو توقیف و یک واحد مسکونی پلمب گردید.

رضایی در پایان با بیان اینکه برای حفظ امنیت باکسی تعارف نداریم،هشدار داد:دستگاه قضایی با قاطعیت با افرادی که نظم وامنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد می نماید و مجازات های سنگین در انتظار این افراد می باشد.