شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

فرمول ثابت برد برای یحیی؛

«گل‌سازی» تضمینی مدافع پرسپولیس برای بازیکن پشت خط مانده تیم ملی

«گل‌سازی» تضمینی مدافع پرسپولیس برای بازیکن پشت خط مانده تیم ملی

تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های لیگ برتری در حالی به تعطیلات لیگ برتری رفتند که ۶ هفته نخست رقابت‌های فصل جاری عیار اکثر تیم‌ها را برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی مشخص کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دو تساوی و چهار پیروزی متوالی ۱۴ امتیازی شد تا با اقتدار به صدر جدول تکیه داده و برای سایر رقیبان خود نظیر گل گهر سیرجان، استقلال و سپاهان خط و نشان بکشد.

سرخپوشان پایتخت در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر یک در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شدند که بار دیگر یورگن لوکادیا به عنوان مهاجم هدف این تیم گلزنی کرد و سه امتیاز را به انباشته‌های این تیم اضافه کرد.

لوکادیا در حالی ناجی پرسپولیس در مسجد سلیمان شد که فرمول مشخص این تیم برای پیروزی تکرار شد. میلاد سرلک و سروش رفیعی و سعید صادقی با سانترهایی که داخل محوطه جریمه حریفان ارسال می کنند مهاجم خود را صاحب موقعیت گل کردند. استراتژی زود بازده‌ای که گل اول این تیم را به همراه داشت. یورگن لوکادیا توپ دریافتی را به محوطه جریمه برد تا بتواند خطای پنالتی بگیرد و آن را به گل تبدیل کند.

«گل‌سازی» تضمینی مدافع پرسپولیس برای بازیکن پشت خط مانده تیم ملی

پرسپولیس پس از ۱۰ نفره شدن نفتی‌ها با دفاع پر تعداد آنها روبرو شد تا این بار یحیی گل محمدی تاکتیک دوم خود را در دستور کار قرار دهد و با سانتر از جناحین اسماعیلی فر و نعمتی بتواند گل دوم را به ثمر برساند.

اسماعیلی فر همچون دو بازی گذشته توانست با سانتر خود ایجاد موقعیت کند تا این تیم بار دیگر به پیروزی برسد.

پرسپولیس که در چند فصل گذشته همواره مدعیان درجه یک آقای پاس گلی داشته است این بار با اسماعیلی فر برای حریفان خط و نشان می‌کشد.

او در حالی سه بار توانسته است موقعیت گل بسازد که انتظار داشت با حضور در پرسپولیس فرصت حضور در جام جهانی قطر را پیدا کند اما بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران بار دیگر اسماعیلی فر را از پیراهن ملی دور کرد. چالشی جدید برای کی روش که بار دیگر با انتقادات هواداران متعصب پرسپولیس نسبت به عدم دعوت از اسماعیلی فر ختم شده است.

بازیکنی که قطعا می‌تواند برای پرسپولیس بیشتر از اینها نقش آفرینی کند اما مشخص نیست آیا می‌تواند بلیت سفر به جام جهانی قطر را در جیب خود داشته باشد یا اینکه باید برای خلق موقعیت‌های گل بیشتر با پیراهن پرسپولیس در فصل جاری بپردازد.