شهر خبر

پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ لوکادیا هنوز جای پیشرفت دارد

پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ لوکادیا هنوز جای پیشرفت دارد

پیشکسوت سرخ‌پوشان معتقد است پرسپولیس کم کم چهره‌ای از یک تیم قهرمان را در این فصل از خود به نمایش می‌گذارد.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه داد و می توان گفت با نتایج این تیم در 6 بازی سپری شده پرسپولیس یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی در این فصل است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فصل از من در مورد مدعیان این فصل از لیگ برتر سوال می شد که همیشه می گفتم در شروع فصل و با یکی دو بازی نمی توان در این مورد صحبت کرد و باید 5-6 هفته از بازی ها را پشت سر بگذاریم و بعد از آن در این خصوص اظهارنظر داشته باشیم. در مجموع 6 هفته اول تاکید می کنم پرسپولیس نشان داده یکی از مدعیان جدی قهرمانی است که علاوه بر نتیجه خوب در مجموع این بازی ها  نمایش فنی قابل قبولی را از خود ارائه کرده است. 

مربی پیشین پرسپولیس گفت: کادر فنی ترکیب اصلی تیمش را خیلی زود شناسایی کرده و حضور چند بازیکن در هر پست دست یحیی گل محمدی را در چیدن ترکیب ایده آل باز گذاشته است. در بازی برابر نفت با وجود این که این تیم نیمه اول را با شکست به رختکن رفت اما نمایش بازیکنان در نیمه دوم نشان داد که تیم انگیزه زیادی دارد.

ابراهیمی در مورد عملکرد یورگن لوکادیا در این دیدار و بازی های قبلی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پروسه جذب مهاجم برای پرسپولیس یک مقدار طولانی شد و پس از حضور او در ایران نگاه ها روی این بازیکن زیاد بود اما لوکادیا با گل های حساسی که برای پرسپولیس به ثمر رساند موفق شد فشارها را از روی خودش بردارد. به نظرم از نظر بدنی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و باید برای رسیدن به فرم ایده آل و پیشرفت بیشتر همچنان تمرین اختصاصی داشته باشد.

100

وی در خصوص تداوم صدرنشینی پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع از نظر روحی و روانی تاثیر مثبتی روی تیم دارد و می تواند انگیزه تیم را در ادامه فصل روز به روز افزایش دهد اما پرسپولیس باید مراقب باشد چرا که فاصله امتیازها در جدول نزدیک است و نباید با از دست دادن امتیازات این جایگاه را با خطر مواجه کند.

انتهای پیام