شهر خبر

انتظارم از ساپینتو زیاد است/ قایدی در بازی بدون توپ ضعف دارد

انتظارم از ساپینتو زیاد است/ قایدی در بازی بدون توپ ضعف دارد

پیشکسوت آبی‌پوشان نظر خود را در خصوص عملکرد استقلال در بازی مقابل نساجی بیان کرد.

مهدی حاج‌محمد در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: استقلال برد بسیار خوبی کسب کرد و گرفتن این ۳ امتیاز بسیار مهم بود اما ای کاش پس از برتری ۳ گله، بازیکنان عقب نمی‌نشستند و گل دریافت نمی‌شد. پس از زدن ۳ گل حریف چند موقعیت پیدا کرد و بازیکنان نباید این فرصت را به رقیب می‌دادند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره نمایش این تیم عنوان کرد: آبی‌‌ها در نیمه اول کار را تمام کردند و ۳ گل زدند. پس از گل اما با وجود ۱۰ نفره شدن حریف، عقب رفتند و رقیب فرصت گل پیدا کرد. نباید شرایط اینگونه پیش می‌رفت. هنوز هم اعتقاد دارم استقلال برد خوبی به دست آورد و ۳ امتیاز بسیار مهم بود اما دریافت چنین گل‌هایی و نمود پیدا کردن چنین نقاط ضعفی ممکن است در ادامه برای این تیم مشکل ایجاد کند. باید ببینیم استراتژی سرمربی این تیم در ادامه چه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در مجموع انتظارم از سرمربی استقلال بالا است و هنوز نتوانستم شاهد رشد آبی‌ها و پیشرفت در زمینه بازی‌های‌شان باشم اما برد خوبی کسب شد. دیگر مدعیان را نگاه کنید. به طور مثال تیم امیر قلعه نویی پیشرفت بسیار خوبی داشته. مربی استقلال مربی بدی نیست اما در نیم فصل دوم که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود باید بهتر از این‌ها کار کند.

حاج‌محمد درباره انتخاب یک ستاره میان استقلالی‌ها گفت: نباید از یک بازیکن به عنوان ستاره یاد کرد. تیم باید «تیم» باشد و نفرات به صورت گروهی حمله کنند وگرنه مهار یک بازیکن یا همان ستاره کاری ندارد. قایدی بازیکن بسیار خطرناکی است اما تنها با توپ. بدون توپ، او آن‌چنان حرکاتی ندارد. به بازی‌های او دقت کنید. اندکی در زمینه بازی بدون توپ ضعف مشاهده می‌کنید.

Haj Mohammad1

وی گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و نمی‌توان توانایی‌های او را انکار کرد اما استخدام او در این فاصله تا جام جهانی یعنی انگار ما او را به جام جهانی می‌بریم. در نهایت اما امیدوارم تیم ملی موفق باشد و در جام جهانی بدرخشد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام