شهر خبر

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و بازداشت یک بانوی فلسطینی

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و بازداشت یک بانوی فلسطینی

منابع نظامی رژیم صهیونیستی ضمن ادعای خنثی سازی عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی، از بازداشت یک بانوی ۲۴ فلسطینی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پلیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد که تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد را در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «پسگات زئیف» در شرق قدس اشغالی خنثی کرده است.

شبکه «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود: پلیس اسرائیل یک زن ۲۴ ساله فلسطینی را که با سلاح سرد به ایست بازرسی «الجیب» در شهرک پسگات زئیف نزدیک شده بود، دستگیر کرد. این رسانه صهیونیستی مدعی شد که در این حادثه هیچیک از نظامیان صهیونیست آسیب ندیدند.

روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز مدعی شد: نظامیان اسرائیلی به یک زن فلسطینی که در نزدیکی پارکینگی در شهرک پیسگات زئیف قدم می‌زد، دستور توقف دادند اما او به هشدار آنها توجه نکرد. زن فلسطینی پس از تیراندازی هوایی نظامیان اسرائیلی متوقف شد و چاقو از دستش افتاد.

گفتنی است که در دوم سپتامبر نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر یک فلسطینی را به اتهام چاقو زدن به یک نظامی صهیونیست در تقاطع «بیت عینون» در شمال شهرک «کریات اربع» در شهر الخلیل به شهادت رسانده‌اند. شبکه خبری قدس هم از شهادت عامل این عملیات و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر داد. در چند وقت اخیر عملیات فداکارانه و مقاومتی رزمندگان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته و این مسئله هراس و وحشت صهیونیست‌ها را در پی داشته است.