شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بارسا#صدر جدول

رئال مادرید با برد پرگل صدر جدول را از بارسا پس گرفت

رئال مادرید با پیروزی بر مایورکا صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت

شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مایورکا به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در چارچوب هفته پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف مایورکا رفت و در نهایت موفق شد به برتری ۴ بر یک برسد.

در این دیدار ابتدا ودات موریقی با گل دقیقه ۳۵ خود مایورکا را در نتیجه پیش انداخت، اما در ادامه این فدریکو والورده بود که روی یک حرکت انفرادی گل تساوی کهکشانی‌ها را به شوتی زیبایی به ثمر رساند.

نیمه دوم هم با بازی هجومی رئال همراه شد و شاگردان کارلتو در نهایت موفق شدند در دقیقه ۷۲ توسط وینیسیوس جونیور به گل برتری برسند. رودریگو پاس این گل را روی حرکت انفرادی خود و به شکلی زیبا ساخت.

این اما پایان کار نبود و رودریگو بازی خوب خود را با گلی که در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند، تکمیل کرد. این بال برزیلی با حرکتی انفرادی چند بازیکن مایورکا را از پیش‌رو برداشت و دروازه رایکوویچ را گشود.

بازی در حالی با این نتیجه رو به پایان بود که تونی کروس از روی یک ضربه ایستگاهی، رودیگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مدافع آلمانی گل چهارم رئال را به ثمر رساند.

شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این هر چهار بازی اول خود را برده بودند، با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی را از بارسلونای ۱۳ امتیازی پس گرفتند.

ادن اِزار هافبک بلژیکی رئال مادرید در این بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت که این اتفاق برای اولین بار از ماه ژانویه رخ داد، این در حالی است که تونی کروس در غیاب کریم بنزما، بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای کهکشانی‌ها در هشت بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف در پنج گل‌زده این تیم نقش داشته است. او در این پنج بازی دو گل به ثمر رسانده و سه پاس‌گل هم ساخته است.

همچینین پیش از آغاز بازی وقتی لوکا مودریچ برای گرم کردن وارد زمین شد، هواداران رئال مادرید به طور ایستاده هافبک کروات خود را به طور ویژه تشویق کردند.

در همین چارچوب امشب سه دیدار دیگر به شرح زیر برگزاری می‌شود:

الچه - اتلتیک بیلبائو؛ ساعت ۱۸:۴۵

ختافه - رئال سوسیه‌داد؛ ساعت ۲۱

رئال بتیس - ویارئال؛ ساعت ۲۳:۳۰