شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیروانی

افشین پیروانی به سیم آخر زد | این صحبت ها حرفه ای نیست !

 افشین پیروانی به سیم آخر زد | این صحبت ها حرفه ای نیست !

صدآنلاین | مدیرتیم پرسپولیس بابت صحبت های رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی دلخور و ناراحت است.

به گزارش صدآنلاین افشین پیروانی یک روز پس از پایان دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به نظر من اظهارات سرمربی تیم حریف اصلا حرفه ای نبود. من فکر می کنم رضا مهاجری کمی تحت فشار بود و به همین خاطر آن صحبت ها را ندانسته و بدون تحقیق برزبان آورد.

وی ادامه داد: من بعد از این صحبت ها به مدیررسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان هم گفتم که کاش اطلاعات درست به مهاجری می دادید. هرگز عادت نداشته و ندارم به اتاق داوران بروم و در مسجد سلیمان هم این کار را نکردم. نمی دانم چرا سرمربی تیم حریف چنین ادعایی کرده است.

مدیرتیم پرسپولیس افزود: اسم تیم ما پرسپولیس است و پرسپولیس هم نیازی به این کارها ندارد. متأسفانه در همین دیدار یک پنالتی ۱۰۰ درصد روی مرتضی پورعلی گنجی در نیمه اول گرفته نشد و گل سالم ما هم مردود اعلام شد. اگر گل سالم و پنالتی تیم ما در نیمه اول گرفته می شد، کار در همان نیمه اول تمام شده بود و کار به اینجا کشیده نمی شد.

پیروانی درادامه عنوان کرد: البته باید بگویم نفت مسجد سلیمان نسبت به سال های گذشته تیم بهتری شده است اما این گفتارها فرافکنی است. تیم حریف جلوی پرسپولیس خوب بازی کرد و در نهایت هم ما بازی را بردیم. چه خوب می شود اگر به جای این صحبت ها بیاییم به تیم حریف تبریک بگوییم و حرف های حاشیه ای نزنیم.

پیروانی: صحبت های سرمربی حریف حرفه ای نبود/ گل سالم و پنالتی ما را می گرفتند همان نیمه اول کار تمام شده بود

وی تصریح کرد: همین الان هم اگر من بخواهم درخصوص اتفاقات حاشیه ای بازی در کنار زمین یا روی سکوها حرف بزنم می توانم حداقل یک ساعت پشت سرهم بگویم و شما هم بنویسید. نمی دانید چه اتفاقاتی را به چشم دیدیم اما نمی خواهم به آن دامن بزنم و بهتر است دوستان هم این مسائل را درنظر بگیرند.

پیروانی درمورد تداوم صدرنشینی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه ها لیگ را با قدرت شروع کرده و حالا صدرنشین هستیم. این صدرنشینی حاصل تلاش گروهی است و امیدوارم تا پایان فصل و انشالله قهرمانی پرسپولیس ادامه داشته باشد. این پرسپولیس خیلی حرف ها برای گفتن دارد و شما در ادامه مسابقات خواهید دید.

وی درپایان گفت: درپایان وظیفه خودم می دانم این برد را به همه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. از تماشاگرانی که خودشان را به زحمت به ورزشگاه مسجد سلیمان رسانده و درآن جو تیم محبوب خود را تشویق کردند بگیرید تا طرفداران عزیزی که پای گیرنده های تلویزیونی نشسته و انرژی مثبت خود را برای ما ارسال کردند تا به پیروزی برسیم. انشالله بتوانیم با کسب نتایج خوب در ادامه مسابقات لیگ برتر دل همه این عزیزان را شاد و لبخند روی صورت آنها بنشانیم.