شهر خبر

جانشین فراجا: اقدام قاطع پلیس با اخلال کنندگان علیه انقلاب و زورگیران و مجرمین خشن در دستور کار است

جانشین فراجا: اقدام قاطع پلیس با اخلال کنندگان علیه انقلاب و زورگیران و مجرمین خشن در دستور کار است

جانشین فراجا در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس گفت: دوران زورگویی و جرایم خشن و خفت گیری گذشته است زیرا پلیس بنا دارد با کسانی که در مسیر انقلاب اخلال ایجاد می کنند برخورد قاطعی کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا (امروز یکشنبه 20 شهریور) در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس در تهران اظهار داشت: مجموعه فراجا تکیه گاه همه مظلومان است و با هنجار شکنان مقابله جدی خواهیم کرد؛ در فراجا مدافع تمام دستاوردهای انقلاب و پاسدار ارزشها هستیم؛ شعار من یک انقلابیم پرچم برافراشته شده در این سازمان مقدس است.

وی افزود: امروز پیام جدی برای هنجارشکنان و آسیب دیدگان و مظلومان آن است که فراجا در میدان حضور دارد.

جانشین فراجا تصریح کرد: ما با نگاه انقلابی و اقدام انقلابی با هر کسی که در مسیر انقلاب اخلال ایجاد کند برخورد قاطع خواهیم کرد.

سردار رضایی گفت: دوران اینکه برخی میدان را برای خود جولانگاه بدانند تمام شده و جوانان فراجا مقابله با هرگونه هنجارشکنی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود اگر مظلوومی و شهروندی در شهر حرکت کند و با یک هنجارشکنی دانسته و یا ندانسته مواجه شود باید بداند که دوران این کارها گذشته است چرا که ما بنای مقابله قاطع با زورگیران و اقدامات خشن و خرد فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان را داریم.

جانشین فراجا گفت: اختیارات خاصی به گشت های ویژه پلیس داده شده تا با هنجارشکنان در صحنه مقابله کرده و آنها را ادب کنند. هر چند که پرچم فراجا برای کسانی که حقوق شهروندی را رعایت کنند اقتدار و مهربانی است اما با کسانی که خط قرمز را رعایت نکنند برخود قاطعی می کنیم.

ادامه دارد