شهر خبر

سردار رحیمی در مراسم آغاز به کار گشت های ویژه پلیس: ۷ برنامه برای ارتقاء امنیت تهران داریم

سردار رحیمی در مراسم آغاز به کار گشت های ویژه پلیس: 7 برنامه برای ارتقاء امنیت تهران داریم

رئیس پلیس پایتخت در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس از 7 برنامه متفاوت برای ارتقاء امنیت در تهران در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز (یکشنبه 20 شهریور) در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس اظهار داشت: بعد از ابلاغ دستور فرماندهان ارشد فراجا و بعد از یک ماه برنامه ریزی و کار وتلاش گشت های ویژه پلیس در تهران بقا هدف برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن نظیز زورگیری و خفت گیری و افراد وقیح و گستاخ آغاز خواهد شد. این در حالی است که این افراد هنوز شاهد اقدامات قاطع پلیس نبوده اند.

وی افزود: برای برخورد با جرایم خشن در تهران بزرگ 7 طرح ویژه را از امروز اجرایی خواهیم کرد؛

طرح اول مربوط بهگشت های ویژه پلیس است که 240 واحد از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.؛ طرح دوم که مکمل طرح اول است مربوط به گشت های ویژه انتظامی به استعداد 210 واحد است.

وی افزود: برای مناطق آلوده تهران مانند شوش ، مولوی و هرندی هم طرح ویژه ای را درنظر گرفته ایم. که ده ایستگاه پلیس در این مناطق به استعداد 300 نیرو مستقر شده و فروشندگان خرد مواد مخدر را دستگیر خواهند کرد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: راه اندازی گشت های واکنش سریع آگاهی هم چهارمین طرح از طرح های هفتگانه پلیس تهران است.

سردار رحیمی افزود: راه اندازی پلیس یار محله و استفاده از ظرفیت شرکت های انتظام برای تکمیل اقدامات پلیس علیه سارقین و مجرمین هم بخش دیگری از برنامه های ما است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده سامان یافته از نگهبان محله در تمام شهرکهای اقمالی تهران که حداقل 100 واحد مسکونی دارند هم یکی دیگر از اقدامات پلیس است.

رئیس پلیس تهران گفت: برخورد با موتورسیلکت سواران قانون گریز هم در دستور کار ما است. هر چند که پلیس راهور تهران هم در این باره کارهایی را انجام می دهد.

سردار رحیمی در پایان افزود: طرح های هفتگانه طراحی شده پلیس پایتخت برای مقابله قاطع و ارتقاء امنیت در پایتخت آغاز شده است و تلاش داریم برای افزایش آرامش در تهران به عنوان پایتخت ام القراء جهان اسلام کارهای موثری انجام دهیم.

انتهای پیام