شهر خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امداد رسانی به ۳ واژگونی خودرو در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

امداد رسانی به ۳ واژگونی خودرو در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امداد گران به سه حادثه رانندگی در جاده‌های استان امدادرسانی کردند، گفت: این حوادث یک کشته داشته است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نوزدهم شهریور ماه سال جاری سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ داده است، ابراز داشت: بر اثر این حوادث ۱۳ مجروح و یک فوتی بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه واژگونی پراید کیلومتر ۳۲ محور آرادان_سرخه پنج نفر مصدوم شدند، افزود: متأسفانه در این حادثه یک هموطن جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه بیشترین حوادث رانندگی مربوط به واژگونی خودروها است، ابراز داشت: واژگونی تیبا کیلومتر هفت محور آرادان سرخه با دو مصدوم و واژگونی سمند کیلومتر ۶۱ محور شاهرود_ میامی با شش مصدوم مهمترین حوادث رانندگی روز گذشته بوده است.

محمد خانی با بیان اینکه این هفته متأسفانه شاهد جان باختن کودک شش ساله نیز در محورهای شرق استان سمنان بودیم، تصریح کرد: این حادثه بین خودرو ۴۰۵ و پراید در محور توسکستان رخ داد که متأسفانه علاوه بر فوتی مذکور پنج نفر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: امدادگران هلال احمر همچنین به یک مورد گیر کردن پای کارگر در دستگاه صنعتی واقع در شهرک صنعتی ایوانکی نیز امداد رسانی و برای ادامه مداوا تحویل اورژانس شده است.