شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق بازنشستگان#جدید

حقوق بازنشستگان با احکام جدید چه زمان پرداخت می شود؟

کدخبر: 520927
حقوق شهریورماه بازنشستگان از امروز، بیستم شهریور براساس حروف الفبا آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، واریز ششمین حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان کارگری که براساس وعده‌ها عددی متفاوت خواهد بود، از امروز آغاز خواهد شد.

آن‌گونه که مدیران سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرده‌اند، حقوق شهریورماه بازنشستگان از امروز، بیستم شهریور براساس حروف الفبا آغاز خواهد شد.

در همین خصوص مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفته، احکام اصلاح شده جدید ‌حقوق بازنشستگان سایر سطوح اکنون در سایت سازمان تامین‌اجتماعی قابل دریافت است و حقوق این قشر از ۲۰ شهریورماه با حکم اصلاحی پرداخت می‌شود.

بر اساس اظهارات میرهاشم موسوی، این اصلاح در سایر سطوح براساس مصوبه شورای عالی کار انجام گرفته که شامل افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان شده است.

طبق احکام صادر شده، بازنشستگان تامین‌اجتماعی از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) حقوق و مزایای خود را با اعمال ۳۸ درصد افزایش به علاوه ۵۵۰ هزار تومان دریافت ‌می‌کنند.

در این میان، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی درباره پرداخت معوقات بازنشستگان گفته، برای معوقات فروردین تا اول شهریور، یعنی پنج ماه، برنامه‌ریزی صورت گرفته و نحوه پرداخت معوقات نیز در اسرع وقت اعلام می‌شود.

البته گزارش‌ها حاکی از آن است که در روزهای آینده زمان‌بندی پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح تعیین تکلیف می‌شود؛ این معوقات قرار است در ماه‌های آینده و پس از پرداخت بدهی دولت به سازمان به حساب بازنشستگان واریز شود.