شهر خبر
کسانی که حاضر نیستند در این مملکت زندگی کنند، متاسفانه خیلی هم عاشق این هستند که بر این مردم حکومت کنند

کسانی که حاضر نیستند در این مملکت زندگی کنند، متاسفانه خیلی هم عاشق این هستند که بر این مردم حکومت کنند

به باور من کسانی که زندگی‌شان آن ور آب‌هاست و طبیعتا نسل‌هایشان هم دارد به کشور دیگری منتقل می‌شود، حکومت آن‌ها بر این مردم چنگی به دل نخواهد زد.

اعتمادآنلاین|

یک نماینده مجلس در واکنش به خبر حضور فرزند انسیه خزعلی در کانادا، می‌گوید که کسانی که حاضر نیستند در این مملکت زندگی کنند و به مردم خدمات دهند، متاسفانه خیلی هم عاشق این هستند که بر این مردم حکومت کنند. بنابراین اینجا یک تعارضی وجود دارد. حکومت آن‌ها بر این مردم چنگی به دل نخواهد زد. افزون بر این مشکلاتی را، هم از نظر سیاسی و اجتماعی و هم از نظر عملی و اجرایی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، الهویردی دهقانی درباره حضور فرزند انسیه خزعلی در کانادا، بیان کرد: «این را در دولت‌های قبلی هم بارها گفته‌ایم اما دولت فعلی باید با دولت‌های قبلی تمایزاتی داشته باشد. کسانی که حاضر نیستند در این مملکت زندگی کنند و به مردم خدمات دهند، متاسفانه خیلی هم عاشق این هستند که بر این مردم حکومت کنند. بنابراین اینجا یک تعارضی وجود دارد.»

دهقانی افزود: «به باور من کسانی که زندگی‌شان آن ور آب‌هاست و طبیعتا نسل‌هایشان هم دارد به کشور دیگری منتقل می‌شود، حکومت آن‌ها بر این مردم چنگی به دل نخواهد زد. افزون بر این مشکلاتی را، هم از نظر سیاسی و اجتماعی و هم از نظر عملی و اجرایی ایجاد خواهد کرد.»