شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران#فوتبال

حواشی بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران؛

شادی عجیب مربی نفت / داور برای سرخ‌پوشان پنالتی نگرفت

شادی عجیب مربی نفت / داور برای سرخ‌پوشان پنالتی نگرفت

مسجدسلیمان- تیم پرسپولیس تهران در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار کننده یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بودند که که سرخ‌پوشان پایتخت با حساب ۲ بر یک از سد میزبان خود عبور کردند.

سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، میلاد باقری، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی (۸۵ میثم نقی‌زاده)، امیرحسین کریمی، سامان نریمان جهان (۷۶ محمد خرم‌الحسینی)، حسین شنانی (۷۶ پیمان میری)، پیمان رنجبری (۸۵ آریا برزگر) و رضا دهقانی (۵۷ علی عبدالله‌زاده) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۷۶ وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۸۸ سیامک نعمتی)، سعید صادقی (۹۰ کمال‌الدین کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (۷۶ محمد عمری) و یورگن لوکادیا (۸۸ حامد پاکدل) نفرات تشکیل دهنده ترکیب پرسپولیس تهران بودند.

دقیقه ۱۲: ارسال حسین شنانی را دهقانی با ضربه سر به سامان نریمان جهان پاس داد که این بازیکن از پشت محوطه جریمه با شوت سرکش گل نخست را وارد دروازه بیرانوند کرد.

دقیقه ۲۳: سعید صادقی در موقعیت تک به تک با جلالی راد سنگربان نفت قرار گرفت که به علت تعلل این بازیکن دروازه بان میزبان توپ را از آن خود کرد.

دقیقه ۲۵: شوت رضا دهقانی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه پرسپولیس به خارج رفت.

دقیقه ۳۰: سامان نریمان جهان با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه این تیم راهی بیرون شد.

دقیقه ۴+۴۵: یورگن لوکادیا توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد که قبول نشدن گل موجب اعتراض شدید اعضای کادر فنی و هواداران پرسپولیس شد.

دقیقه ۵۴: خطای میلاد باقری روی یورگن لوکادیا در محوطه جریمه نفت را داور پنالتی اعلام کرد که یورگن لوکادیا با گل کردن، بازی را به تساوی کشاند.

به علت حضور برخی هواداران روی نرده‌ها ناظر بازی اجازه آغاز بازی را در زمان مقرر نداد.

حسین شنانی در کورس با پورعلی گنجی در محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین افتاد که ادامه دادن بازی از سوی داور باعث اعتراض شدید کادر فنی نفت و تماشاگران شد.

دقیقه ۷۰: ارسال اسماعیلی فر در محوطه جریمه نفت به لوکادیا رسید که این بازیکن با یک کنترل سینه و چرخش، گل دوم تیمش را وارد دروازه جلالی راد کرد.

پس از گل نخست پرسپولیس، بازی به علت پرتاب اشیا از سوی تماشاگران برای لحظاتی متوقف شد.

بلند بودن چمن ورزشگاه مورد اعتراض یحیی گل محمدی و افشین پیروانی سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس قرار گرفت که تا قبل از آغاز بازی چمن برخی از قسمت‌ها کوتاه شد.

پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم خوش و بش گرمی داشتند.

شادی عجیب مربی دروازه‌بانان نفت مسجدسلیمان پس از گل اول تیمش باعث شد که داور بازی به مهدی ثابتی کارت زرد بدهد.

رضا دهقانی و سامان نریمان جهان دو بازیکنان سابق پرسپولیس تهران با پیراهن نفت مسجدسلیمان در برابر این تیم قرار گرفتند.

یورگن لوکادیا با زدن ۲ گل در بازی برابر تیم نفت مسجدسلیمان، ۴ گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

میلاد باقری از نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۵۳ با دریافت قرمز توسط داور اخراج شد.

داور برای نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه گرفت تا بازی در مجموع ۱۳ دقیقه وقت تلف شده داشته باشد.

پرسپولیس تهران با این پیروزی با ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و نفت مسجدسلیمان نیز با ۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت

هشت هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

حسین شنانی، عقیل کعبی از نفت مسجد سلیمان و سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد عمری، حامد پاکدل از پرسپولیس تهران کارت زرد دریافت کردند.

سیدرضا مهدوی به همراه حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی قضاوت این دیدار برعهده داشتند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر به ترتیب به مصاف تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز می‌روند.