شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#اراک

نتیجه مساوی عادلانه بود/ دفاع‌های چپ و راست سپاهان را بستیم

نتیجه مساوی عادلانه بود/ دفاع‌های چپ و راست سپاهان را بستیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است کسب نتیجه تساوی مقابل سپاهان عادلانه بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رحمتی شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان که با تساوی همراه بود، اظهار داشت: نیاز به گفتن من نیست مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنان و کادر فنی بزرگی دارد و بازی مقابل این هواداران خیلی سختی است.

وی افزود: نیمه اول دنبال این بودیم که سپاهان را کنترل کنیم، می‌دانستیم آنها به دنبال بازی از کناره‌ها هستند و دفاع‌های چپ و راست نقطه قوت آنها است که به خوبی بستیم، بازی در نیمه اول پایاپای بود و موقعیت هم داشتیم اما استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: نیمه دوم با مصدومیت شریفات و با تعویض و حمایت هواداران، سپاهان به بازی مسلط شد، البته یک موقعیت ۱۰۰ درصد قائد رحمتی داشت که نزد، اما در کل نیمه دوم بیشتر دست سپاهان بود، مجموعاً فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

رحمتی اضافه کرد: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی جوانمردانه ارائه کردند، امروز از تدارکات تا مدیریت یکدل و همراه بودند همچنین از هواداران که تشکر می‌کنم که از اراک آمدند و نشان دانند به معنای واقعی هوادار آلومینیوم هستم و فکر می‌کنم نتیجه خوبی برای آنها گرفتیم.

وی تصریح کرد: تیم‌ها مقابل سپاهان تلاش می‌کنند بازی را کنترل کنند و از تک موقعیت‌ها به نتیجه برسند، تیم ما به اذعان کارشناسان و کسانی که فوتبال را می‌فهمند فوتبال خوبی بازی می‌کند، ما سه بازی داخل خانه باختیم که خوب نیست البته تیم‌های مقابل ما نیز از تک موقعیت‌ها استفاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی‌های خانگی سنگین است و طول می‌کشد تا بازیکنان این را درک کنند، آنالیز بازی پرسپولیس نشان می‌دهد آنها با تک موقعیت به گل رسیدند و ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، مقابل تراکتور نیز خوب بودیم اما با وجود این موقعیت‌ها نبردیم، باید فشار از تیم برداشته شود، در ادامه با حمایت هواداران در خانه نیز امتیاز بگیریم.

وی اضافه کرد: نقل و انتقالات تیم تصمیم جمعی بود، هدف ما این بود که تیم را جوان کنیم، میانگین سنی تیم ۳۳ سال بود و باید جوان‌گرایی می‌کردیم، با جلسات به نتیجه رسیدیم که این ریسک را کنیم

رحمتی خاطر نشان کرد: در ادامه یکی از تیم‌های خوب لیگ خوب خواهیم شد، همچنین از باشگاه سپاهان و استقبال آنها تشکر می‌کنم امیدوارم این اتفاق در فوتبال ایران باب شود.