شهر خبر

اسارت ۶۰۰ اسیر بیمار فسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

اسارت ۶۰۰ اسیر بیمار فسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که از سال ۱۹۶۷ تا کنون ۷۳ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و در حال حاضر نیز ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که از سال ۱۹۶۷ تا کنون ۷۳ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و در حال حاضر نیز ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.

باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه ای افزود: ۷۳ اسیر فلسطینی از سال ۱۹۶۷ به علت بی توجهی به شرایط جسمانی و سلامتی آنها در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و این اقدام تبدیل به یک شکنجه سازمان یافته در اسارتگاه های صهیونیستی شده است.

بیانیه مذکور با تاکید بر اینکه ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند، تاکید کرد که ۲۰۰ نفر از آنها از بیماری های مزمن رنج می برند و ۲۳ اسیر به بیماری سرطان مبتلا هستند.

باشگاه اسیر فلسطین، سوم سپتامبر جاری اعلام کرد که موسی ابو محیمید اسیر ۴۰ ساله فلسطینی در نتیجه بی توجهی به شرایط جسمانی و سلامتی او به شهادت رسید.

گفتنی است، شمار اسرای فلسطینی دربند زندانی های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه جولای گذشته به ۴۵۵۰ نفر اعلام شده است که ۲۷ از آنها زن و ۱۷۵ نفر نیز کودک هستند.