شهر خبر

شمسایی در نشست خبری: می‌خواهیم نقاط ضعف و قوت‌مان را برای آمادگی در جام ملت‌ها بشناسیم

شمسایی در نشست خبری: می‌خواهیم نقاط ضعف و قوت‌مان را برای آمادگی در جام ملت‌ها بشناسیم

وحید شمسایی در آستانه دیدار ایران و فنلاند نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی ایران با فنلاند و ویتنام در تورنمنت دوستانه شش جانبه فوتسال تایلند گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم باید بگویم خوشحالم که هم بازى دوران قدیم خود را اینجا می‌بینم که به عنوان سرمربى تیم ملى فوتسال ویتنام در این تورنمنت حضور دارد. ما ١٥ روز است که تمرینات خود را شروع کردیم براى تورنمنت اصلى که جام ملتهاى فوتسال آسیا کویت ٢٠٢٢ است آماده می‌شویم.

وى در ادامه افزود: بیشتر هدف ما این است با حضور در این تورنمنت دوستانه بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم رو پیدا کنیم و بتوانیم به آنچه که هدف و خواسته‌مان در مسابقات جام ملتهاى آسیا است برسیم.

سرمربى تیم ملى فوتسال درباره دیدار با تیم ملى فوتسال فنلاند تاکید کرد: با احترام به همه تیم هاى حاضر، تیم ما نسبت به مسابقات جام جهانى گذشته با تغییرات زیادى از بازیکنان همراه بوده است و ما با نسل جدید و بازیکنان جوان در این تورنمنت حاضر شدیم. می‌دانیم بازى مقابل فنلاند بازى فیزیکى خواهد بود و همانطور که در ابتدا گفتم هدف ما استفاده از این تورنمنت براى آماده سازى بهتر تیم براى جام ملتهاى آسیا است.

وى در مورد تیم ویتنام افزود: ویتنام با این مربى و کادر فنى جدید خود یکى از حریفان سرسخت ما در مسابقات آسیایی است.

شمسایى در پایان گفت: ما اینجا در این تورنمنت دوستانه حاضر شدیم تا بهترین بازیکنان‌مان را براى مسابقات جام ملتهاى فوتسال آسیا ٢٠٢٢ انتخاب کنیم. ما بازیکنانى دیگرى هم در ایران داریم ولى تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را از بازیکنان‌مان در این مسابقات ببینیم.

انتهای پیام