شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##زخمی#شدن#صهیونیست#نقاط#مختلف#کرانه#باختری

طی هفته گذشته رخ داد؛

زخمی شدن ۲۹ صهیونیست در نقاط مختلف کرانه باختری

زخمی شدن ۲۹ صهیونیست در نقاط مختلف کرانه باختری

مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

بر همین اساس، در گزارش مربوط به عملیات مقاومت فلسطینیان در نقاط مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته آمده است: در عملیات شلیک گلوله و پرتاپ مواد منفجره و آتش زا، ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، طی هفته گذشته ۱۰۹ درگیری در مناطق مختلف کرانه باختری به وقوع پیوسته است که یک مورد آن حمله با چاقو، ۱۸ مورد عملیات شلیک و ۳۶ مورد عملیات پرتاپ مواد منفجره و آتش زا بوده است.

همچنین در روز جمعه گذشته در ۱۷ نقطه قدس اشغالی، نابلس، قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم و رام الله درگیری رخ داد.

بر همین اساس روز پنجشنبه، «هیثم مبارک» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی بعد از انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست، در رام الله به شهادت رسید.

همچنین طی هفته گذشته در شهرهای جنین، برقین و ابودیس به سمت نظامیان صهیونیست مواد منفجره و آتش زا پرتاپ شد و در عملیات مقاومتی امروز فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی ۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

این در حالی است که چندی پیش، محافل امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.

همچنین، محافل نظامی تل آویو به این نتیجه رسیده اند که موج عملیات فلسطینیان در حال گسترش است و تنها طی روزهای گذشته ۶ عملیات مقاومتی انجام شده است.

بر اساس اعلام منابع نظامی رژیم صهیونیستی، هر بازداشتی که نظامیان ارتش اسرائیل در کرانه باختری انجام می‌دهند با عملیات شلیک گلوله و پرتاپ سنگ از سوی فلسطینیان مواجه می‌شود و عملیات مقاومت در اکثر مناطق کرانه باختری انجام می‌شود.