شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#علیپور

نشست محمد علیپور و علی رغبتی با مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی کریکت

نشست محمد علیپور و علی رغبتی با مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی کریکت

محمد علیپور و علی رغبتی با مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی کریکت در دبی نشستهای مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رییس انجمن کریکت کشور با اعلام این خبر گفت: به دعوت فدراسیون آسیایی و جهانی و به بهانه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که در دبی برگزار می شود به امارات سفر کردیم و دو دیدار جداگانه و مجزا با مدیران فدراسیون آسیایی و جهانی در مقر کریکت آسیا در اسپورت سیتی دبی داشتیم که این جلسات برای تقویت زیرساختهای کریکت ایران و ایجاد مراودات بین المللی در راستای توسعه کریکت کشورمان بسیار موثر بود.

وی اظهار داشت: در نشست با "توسیت" مدیر برنامه ریزی کریکت آسیا و رییس برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که در دبی در حال برگزار است گزارشی از فعالیتهای انجمن کریکت ارائه کردیم که با استقبال ایشان همراه شد.

رغبتی با اعلام اینکه مدیر برنامه ریزی کریکت آسیا بر حضور مستمر تیمهای ملی کریکت ایران در مسابقات بین المللی تاکید داشت تصریح کرد: وی از اعزام تیمهای خوب ایران برای مسابقات مختلف در گذشته یاد کرد و حتی تیم بانوان ایران را یک تیم خوب و قدرتمند معرفی نمود و تاکید کرد که تیمهای ملی کریکت ایران در سال 2023 در رقابتهای آسیایی و جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت کنند.

رییس انجمن کریکت کشور اذعان داشت: در این نشست مقرر شد که کنفدراسیون کریکت آسیا در جهت توسعه فضای آموزشی کریکت ایران و همچنین تجهیزات حمایت مالی داشته باشد تا این رشته المپیکی در کشورمان به استانداردهای لازم در قاره آسیا نزدیک شود.

دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی کریکت از دیگر برنامه های نمایندگان کشورمان در دبی بود که رغبتی در این خصوص گفت: در جلسه بسیار مهم و مفصلی که با "اقبال سکندر" نماینده بلندپایه فدراسیون جهانی ورییس توسعه کریکت آسیا و همچنین "ویلیام" رییس آموزش و خزانه دار فدراسیون جهانی داشتیم گزارشی از اهم فعالیتهای انجمن کریکت ایران در یکسال گذشته از جمله برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان، برپایی اردوی تیم ملی برای بخش بانوان،اعزام دو مدرس ایرانی به دوره پیشرفته مدرسی آسیا و برگزاری مجمع عمومی و تدوین تقویم جامع ورزشی را ارائه دادیم.

وی افزود: استفاده تیمهای ملی کشورمان از آکادمی کریکت آسیا در دبی، بالا بردن سطح ارتقای داوران ایران و اعزام آنها به دوره های بین المللی و حمایت فدراسیون جهانی برای توسعه کریکت در ایران از مصوبات این جلسه بود.

رغبتی گفت: در این نشست مسئولان فدراسیون جهانی از حمایتهای بیدریغ علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی از ورزش کریکت تقدیر و تمجید کردند و اعلام نمودند که این حمایتها در کنار پشتیبانی فدراسیون جهانی، توسعه و پیشرفت کریکت ایران را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است نمایندگان کشورمان در این سفر چند دیدار از مسابقات کریکت قهرمانی آسیا از جمله مسابقه تیمهای افغانستان و هند را از نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام