شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

تکنولوژی جدید برای ایمنی سفر تاکسی‌های اینترنتی

اختصاصی شبکه علمی ثریا

تکنولوژی جدید برای ایمنی سفر تاکسی‌های اینترنتی

تکنولوژی جدید برای ایمنی سفر تاکسی‌های اینترنتی
اوبر از یک شرکت امنیتی برای بهبود ایمنی سفرهایش استفاده می‌کند. کاربران یک رابط ایمنی کارآمد را مشاهده خواهند کرد که با ضربه زدن روی نماد سپر آبی، چهار گزینه پرکاربرد برای آنها نمایش داده می‌شود.

اختصاصی شبکه علمی ثریا- آدام اسلیتر که شریک و موسس شرکت حقوقی  (manSlater Schul) در حال حاضر است می‌گوید اگرچه شرکت(Uber) گام‌های ستودنی در رفع مشکلات برداشته تا به مشتریان خود سفرهای ایمن‌تری را ارائه دهد اماپاسخی که دریافت کرده ناکافی بوده و عواقب وحشتناکی به همراه داشته است. او گفت: من هم اکنون وکالت ۵۵۰ زن را در یک دادخواست دسته جمعی علیه این شرکت برعهده دارم. با این وجود(Uber) در تلاش‌های مستمر خود برای جلب اعتماد مشتری شراکت با غول امنیتی (ADT) را به عنوان بخشی از اصلاح ابزار ایمنی خود انتخاب کرده است. با ویژگی جدید اپلیکیشن "Live Help" کاربران می توانند با یکی از عوامل ایمنی (ADT)در صورت بروز مشکل در سفر از طریق تماس تلفنی یا پیامک ارتباط بگیرند و در تماس باشند. آنها زمانی که به مقصد خود می رسند در صورت بدتر شدن وضعیت می توانند با ۹۱۱ تماس بگیرند. شایان ذکر است که برای موارد اضطراری تاسف بارتر (Uber)  در حال گسترش قابلیت برنامه خود برای شماره گیری محتاطانه با شماره ۹۱۱ تقریباً در ۶۰ درصد سفرها در ایالات متحده است. این یک افزایش بزرگ نسبت به پوشش اولیه سرویس در سال ۲۰۱۹ است.

کاربران همچنین یک رابط  ایمنی کارآمد را مشاهده خواهند کرد که با ضربه زدن روی نماد سپر آبی، چهار گزینه برجسته و پرکاربرد  برای آنها نمایش داده می‌شود: «تماس با ۹۱۱»، «تماس با عامل ایمنی»، «وضعیت سفر خود را به اشتراک بگذارید» و «گزارش مشکل ایمنی». شایان ذکر است که این اولین مشارکت اقتصادی شرکت (ADT) نیست. سال گذشته این تیم شرکت خود را به نام (SafetyDash) معرفی کرد که با توجه به ماهیت کار بیشتر بر امنیت کارگران تحویل‌دهنده تمرکز داشت تا مشتریانی که اجناس را تحویل می گیرند. سال قبل آن‌ها با شرکت (Lyft) نیز برای ویژگی «کمک اضطراری» همکاری کردند.

با این حال(ADT) خود نیز در کانون توجه قرار گرفته است. سال گذشته، یک کارمند سابق شرکت به سو استفاده از فیدهای(ADT) برای جاسوسی غیرقانونی از صدها مشتری مجرم شناخته شد. شرکت در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «ما از مشتریانی که تحت تأثیر اقدامات این کارمند سابق قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم و عمیقاً از این حادثه متأسفیم». در حالی که ویژگی‌های جدید مهم هستند، اما اکوسیستم های اقتصادی هنوز چندین مشکل بزرگ‌ برای حل کردن دارند. حداقل در آینده بهتر است هنگام استفاده از سرویس های اشتراک‌گذاری شده چند نکته ایمنی کلیدی را در ذهن خود داشته باشید.