شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نجف#موکب#فرزندان#حاج#قاسم#راه#اندازی

موکب فرزندان حاج قاسم در نجف راه اندازی شد

موکب فرزندان حاج قاسم در نجف راه اندازی شد

قائم مقام سازمان دانش آموزی از افتتاح موکب فرزندان حاج قاسم در عمود یک نجف خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین عبادتی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور امروز شنبه ۱۹شهریورماه در نشست خبری با موضوع جنبش دانش آموزان کشورهای اسلامیبا عنوان موکب فرزندان حاج قاسم اظهار کرد: این موکب در سال‌جاری بعداز دوسال وقفه به دلیل شیوع کرونا  در راستای وحدت دانش آموزان کشور های اسلامی راه اندازی شده است. 

وی افزود :  سازمان دانش آموزی و معلمان این موکب را برپا کردند و معلمانی که مسلط بر زبان ترکی، عربی و انگلیسی هستند برای برقراری ارتباط با زائران دانش آموزان در این موکب مستقر شدند.

عبادتی درباره برنامه های اجرایی در این موکب گفت: برنامه های فرهنگی از جمله سرود های حماسی و آموزش امداد پزشکی عمومی در این موکب به دانش آموزان ارائه داده می‌شود تا آنان به عنوان یک خادم بتواند امداد اولیه و عمومی را به  دیگر  زائران ارائه دهند‌. 

قائم مقام سازمان دانش آموزش کشور در ادامه افزود: موکب هایی در سیستان وبلوچستان و خوزستان به زائران دانش آموز سایر کشور ها خدمت رسانی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دانش آموزی از طرف سازمان دانش آموزی اعزام نشده است این موکب به دست معلمان و برای ساماندهی دانش آموزان زائر ایجاد شده است؛ این موکب امروز در عمود یک در شهر نجف افتتاح شد.

در حال تکمیل