شهر خبر

از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود؛

طعم شیرین چای عراقی در سفرقند

طعم شیرین چای عراقی در سفرقند

مستند سفر قند داستان نوجوانانی است که در مسیر پیاده روی اربعین طی طریق می‌کنند و داستان‌های بسیاری را با زبان نوجوانی خود به تصویر میکشند از شبکه قرآن و معارف سیما پخش میشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مستند داستانی سفرقند نوجوانانی پرشور که در حوزه رسانه فعالیت‌های دارند در پنجمین سالگرد تأسیس گروه خود تصمیم می‌گیرند به سفر اربعین امسال راهی شده و مستندی را در این سفر آماده نمایند.

مستند سفر قند در ده قسمت حول محور تفاوت انسان‌ها و پاسخ به سوال‌های ذهنی یک نوجوان در این رابطه طراحی شده که توسط یک سید روحانی به عنوان مربی گروه شکل گرفته که در طی این سفر دنبال ایجاد مسأله و حل آن است.

این مستند به شکل ریالیتی شو طراحی و تولید می‌شود و روایت اصلی از دوربین کارگردان که گاهی نیز با افراد مقابل دوربین صحبت می‌کند صورت می‌پذیرد که در اربعین سال ۱۴۰۱ هجری شمسی تولید و برای پخش آماده می‌شود.

خاطرنشان می‌سازد سفر قند به تهیه کنندگی امین سلمان زاده و کارگردانی علی صالحی در گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما تولید و از ساعت ۱۷ و بازپخش ساعت ۲۲، ۱:۳۰ بامداد و ۸:۳۰ صبح از این شبکه پخش خواهد شد، لازم به ذکر است مخاطبان گرامی می‌توانند این برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما و تلوبیون دریافت و در فضای مجازی به آدرسsafarghand این برنامه را دنبال نمایند.