شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اینتر

بازنشستگی اجباری بازیکن پیشین رُم و اینتر در ۳۱ سالگی

بازنشستگی اجباری بازیکن پیشین رُم و اینتر در 31 سالگی

مدافع ایتالیایی سابق تیم‌های فوتبال رُم و اینتر اعلام کرد که مجبور به بازنشستگی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داویده سانتون مدافع کناری پیشین تیم‌های اینتر، رم و نیوکاسل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد به دلیل وضعیت زانو‌هایش مجبور به بازنشستگی شده است.

دفاع راست 31 ساله‌ای که با اینتر تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2010 موفق به کسب سه گانه قهرمانی اروپا، سری A و کوپا ایتالیا شد، تا انتهای فصل گذشته با رم قرارداد داشت و بعد از آن بازیکن آزاد شد اما هیچ پیشنهادی به او ارائه نشد.

سانتون درباره تصمیمش برای بازنشستگی به سایت توتومرکاتووب گفت: من مجبور شده‌ام کفش‌هایش را آویزان کنم. موضوع این نیست که پیشنهاد ندارم، بلکه بدنم بعد از آن همه مصدومیت دیگر توان ندارد. من مجبور به این کار شده‌ام. نمی‌خواستم بروم اما چاره دیگری ندارم. آزمایش‌های فراوانی انجام دادم و با خیلی‌ها مشورت کردم اما جز این راه دیگری نبود. من هنوز می‌توانم راه بروم اما این قابلیت برای یک ورزشکار حرفه‌ای کافی نیست. اگر باز هم بخواهم به بازی کردن ادامه دهم، ممکن است مجبور به استفاده از پروتز شوم.

سانتون افزود: زانوی چپم نابود شده است و به من اجازه خیلی از کارهای را نمی‌دهد. زانوی راستم هم سه بار مورد عمل قرار گرفته است و به محض اینکه دچار کشیدگی شود، ورم می‌کند و دیگر نمی‌توانم آن را خم کنم. وضعیتم طوری شده که اگر یک بازی انجام دهم ممکن است 5 هفته خانه نشین شوم.

انتهای پیام/