شهر خبر

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:

طرح امداد در مسیر بهشت در جاده نجف به کربلا اجرا می‌شود

طرح امداد در مسیر بهشت در جاده نجف به کربلا اجرا می‌شود

مشهد ـ رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: برای ایام اربعین حسینی موکب بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) در کربلا دایر و در این ایام طرح امداد در مسیر بهشت هم در مسیر نجف به کربلا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خسروی اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی امسال و از ۱۷ تا ۲۸ شهریور ماه ۲۵ نفر از اعضای کادر درمان در موکب امام رضا (ع) بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در کربلای معلی مستقر هستند و در این موکب به زائران پیاده امام حسین (ع) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: طرح دیگر کوله‌های امدادی با عنوان امداد در مسیر بهشت بوده و در این طرح ۷۰ کوله در اختیار کادر درمان حاضر در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز به زائران پیاده امام حسین (ع) خدمات‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه پس از این ایام خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) از روز اربعین حسینی تا روز شهادت امام رضا (ع) در مسیرهای منتهی به مشهد را داریم، تصریح کرد: در این برنامه هم ۲ موکب بهداشتی و درمانی در منزل آباد جاده چناران و امان آباد جاده قدیم نیشابور و با حضور ۲۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی دایر می‌شود.

خسروی افزود: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در تمامی ایام سال به‌ویژه مناسبت‌های خاص ملی و مذهبی در کنار مردم بوده و به آنها خدمات‌رسانی دارد و در دو ویژه برنامه ماه صفر به دو گروه زائران پیاده حسینی و رضوی خدمت‌رسانی می‌کند.