شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#ایلام#خوزستان#رئیس کمیته

بازدید کمیته مرز مجلس از مرزهای ایلام و خوزستان/هیچ مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد

بازدید کمیته مرز مجلس از مرزهای ایلام و خوزستان/هیچ مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد

رئیس کمیته مرز مجلس از بازدید اعضای این کمیته از مرزهای مهران و خوزستان ظرف همین هفته خبر داد.

شهریار حیدری رئیس کمیته مرز کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،از بازدید اعضای این کمیته از مرز خسروی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اعضای کمیته مرز مجلس در همین هفته بازدیدی از مرزهای ایلام و خوزستان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بازدید از 4 مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه در دستورکار اعضای کمیته مرز مجلس قرار دارد، گفت: این بازدیدها با توجه به اهمیت این مرزها در شرایط فعلی که ترافیک در ایم مرزها زیاد است و از بعد نظارتی مجلس انجام می‌شود.

رئیس کمیته مرز مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چزابه فعال هستند ،اظهار کرد: با توجه به اینکه چند سالی به دلیل شیوع کرونا رفت و آمد محدود بود و هموطنان حضور چندانی نداشتند اما امسال بعد از 3 سال اشتیاق زائران نجف و کربلا بسیار زیاد است و شاهد حرکت خیل عظیمی از زوار به سمت این مرزها هستیم.

حیدری تاکید کرد: انتظار است که زائران اربعین به نکاتی که ستاد اربعین مطرح می‌کند توجه داشته باشند و برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که به ترافیک جاده‌ای بر نخورند.امکانات به میزان کافی وجود دارد و موکب‌ها هم در ایران و هم در عراق شبانه روز دایر و در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

رئیس کمیته مرز مجلس درباره اینکه آیا گزارشی مبنی بر وجود مشکل در مرزها با عراق به کمسیون یا کمیته مرز واصل شده ، گفت: از نظر امنیتی مشکلی وجود ندارد و گزارشی در این رابطه به کمیته مرز واصل نشده و هر 2 طرف امنیت کامل را در مرزها بر‌قرار کرده‌اند.

انتهای‌پیام/