شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتری

هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

مدعیان در کمین لغزش پرسپولیسِ صدرنشین/ استقلال روی مرز خطرناک

مدعیان در کمین لغزش پرسپولیسِ صدرنشین/ استقلال روی مرز خطرناک

تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری تمام دیدارها برگزار می‌شود تا تیم‌ها پس از پشت سر گذاشتن هیجانات هفته‌های ابتدایی برای کسب نتیجه در ششمین تقابل خود برنامه‌ریزی کنند.

تراکتور تبریز پس از پیروزی در هفته گذشته با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیم بحران زده صنعت نفت آبادان می‌رود. ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی میزبان هواداران این تیم خواهد بود که با اعلام محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تنها ۵ هزار تومان کافی است تا هواداران تبریزی صندلی‌های ورزشگاه را پر کنند. انگیزه معنوی تراکتوری‌ها برای کسب هر برد نیز تبدیل به سوژه غیر فوتبالی لیگ برتر شده است. باشگاه تراکتور اعلام کرده است با هر پیروزی یک زندانی جرایم غیر عمد را که مشکلات مالی دارد آزاد خواهد کرد. حرکتی نوین در فضای فوتبال ایران که بالاخره از سوی باشگاهی خصوصی شکل گرفت.

مدعیان در کمین لغزش پرسپولیسِ صدرنشین/ استقلال روی مرز خطرناک

سپاهان اصفهان با ژوزه مورایس پس از شروع طوفانی حالا دنبال برد برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر است. آنها در حالی از آلومینیوم میزبانی می‌کنند که شاگردان مهدی رحمتی نتایج بدی در پنج هفته ابتدایی گرفته‌اند تا چاره‌ای جز کسب امتیاز بازی بزرگ اصفهان نداشته باشند.

استقلال تهران نیز پس از دو تساوی متوالی با انتقاد هواداران خود روبرو شده است تا هواداران این تیم برای ششمین بازی تنها دنیال سه امتیاز دیدار امروز با نساجی مازندران باشند. ریکاردو ساپینتو که مورد انتقاد برخی پیشکسوتان باشگاه قرار گرفته است برای خروج از این فشار محکوم به پیروزی است در غیر این صورت رفته رفته از قلب هواداران فاصله می‌گیرد و باید مقابل تیزترین انتقادات ایستادگی کند.

مدعیان در کمین لغزش پرسپولیسِ صدرنشین/ استقلال روی مرز خطرناک

مس کرمان با ذوب آهن همزمان با دیدار ملوان بندر انزلی و فولاد از ساعت ۱۹ پیکار می‌کنند. جواد نکونام که با پیشنهاد نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان دستیار کارلوس کی روش روبرو است فعلا با این درخواست مخالفت کرده است اما شاید این دیدار آخرین حضور نکونام روی نیمکت فولادی‌ها را به همراه داشته باشد.

نفت مسجد سلیمان با پیروزی هفته گذشته، میزبان با انگیزه بازی امشب با پرسپولیس است. شاگردان رضا مهاجری پس از کشیدن ترمز استقلال با کسب تساوی در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان، حالا دنبال گرفتن امتیاز از پرسپولیس هستند تا صدرنشین فعلی لیگ برتر را پس از سه برد متوالی با چالش روبرو کنند.

مس رفسنجان و هوادار تهران نیز آخرین دیدار امروز را برگزار می‌کنند تا اینگونه به بازی‌های هفته ششم لیگ برتر پایان بدهند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

* تراکتور تبریز - صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷:۳۰
* استقلال - نساجی مازندران؛ ساعت ۱۷:۳۰
* پیکان - گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۷:۳۰
* مس کرمان - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۹
* ملوان بندر انزلی - فولاد؛ ساعت ۱۹
* نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس؛ ساعت ۲۰
* مس رفسنجان - هوادار تهران؛ ساعت ۲۰