شهر خبر

امیدوارم مشکلات هندبال برطرف شود/ مربی خارجی به تنهایی نمی‌تواند کمک کند

امیدوارم مشکلات هندبال برطرف شود/ مربی خارجی به تنهایی نمی‌تواند کمک کند

کارشناس هندبال کشور معتقد است مربی خارجی به تنهایی نمی‌تواند به تیم کمک کند.

مهدی آزاد منجیری، مربی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص ارزیابی خود از شرایط تیم ‌ملی برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: تیم ملی اخیرا در بازیهای کشورهای اسلامی صاحب مدال برنز شد هر چند که انتظار خانواده این رشته بیشتر بود ولی نتیجه رضایت بخشی بود. به هر شکل تیم در کنار کادر فنی جدید محک خورد تا بتواند خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.

وی با یادآوری اینکه هندبال ایران پتانسیل‌های خوبی دارد، گفت: هندبال کشورمان در شرایط فعلی هم بازیکن خوب دارد و کادر فنی مناسب است ولی آنچه که مهم است انجام بازیهای تدارکاتی است. تیمی که نتواند قبل از رویداد مهم چند بازی تدارکاتی خوب داشته باشد قطعا نمی‌تواند نقاط ضعف و قوت خودش را هم شناسایی کند.

کارشناس هندبال اضافه کرد: اینکه ما بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم ولی بازی نداشته باشیم خیلی نمی‌توانند کمک کننده باشد. انتظار می‌رود فدراسیون در این زمینه هم برنامه ریزی هایی را انجام دهد تا بتوانیم تیم آماده‌ای را راهی مسابقات کنیم.

آزاد منجیری گفت: هندبال در چند سال گذشته روند رو به رشدی را طی کرده است و به تازگی هم شاهد حضور علیرضا پاکدل در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هستیم. امیدوارم پاکدل آنجا هم مانند فدراسیون برای ورزش ایران موثر واقع شود. هندبال این روزها شرایط خوبی دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که نیاز است برای کسب موفقیت‌های بیشتر برطرف شوند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/