شهر خبر

تله‌تئاتر «کاتب اعظم» به زودی روی آنتن می‌رود

تله‌تئاتر «کاتب اعظم» به زودی روی آنتن می‌رود

مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» از محصولات مرکز سریال سوره با بازی سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح به روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ وحید پناهلو، سینمایی سوره: مرکز سریال سوره، ۹ سریال را در مرحله نگارش دارد که ۵ اثر از میان این آثار در قالب اقتباس است. 

پروژه اقتباس از کتاب عصرهای کریسکان یکی از مهمترین پروژه‌های پیش‌روی ماست که به زودی تولید می‌شود. مابقی آثار نیز در مرحله نگارش هستند.

پناهلو با اشاره به تولید تله‌تئاتر کاتب اعظم که اقتباسی از رمان «اعترافات کاتب کشته شده» است گفت: ما هم اکنون اولین پروژه از سلسه پروژه‌های اقتباس را در دست تولید داریم. پس از اتمام تولید تله‌تئاتر «کاتب اعظم» تصمیم داریم تا تولید سریال اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» را آغاز کنیم که مدت‌هاست روی متن این اثر کار می‌کنیم. همچنین نگارش متن سریالی براساس کتاب‌ «مهاجر سرزمین آفتاب»، « قرارگاه سری نصرت» و «ماتی خان» را در دست داریم که ان شا الله در آینده نزدیک به تولید خواهند رسید.

او در پایان با اشاره به بستر پخش مجموعه «کاتب اعظم»، گفت: تله تئاتر «کاتب اعظم» قرار است به زودی پخش خود را آغاز کند. سیاستی که در پخش این اثر در نظر داریم این است که تا حد امکان برنامه‌ای تدارک ببینیم که اثر بهتر دیده شود. چرا که فکر می‌کنیم مضمون و فضایی که این اثر دارد انحصار و اختصاص خاصی را نمی‌طلبد و مطلوب ماست که این کار به دست هر مخاطبی برسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/