شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام حسین

پورشیب: همیشه به امام حسین اقتدا می‌کنم و از ایشان مدد می‌گیرم

پورشیب: همیشه به امام حسین اقتدا می‌کنم و از ایشان مدد می‌گیرم

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: همیشه و در تمامی مواقع به امام حسین اقتدا میکنم و قبل از اخرین مسابقه از ایشان خواستم که مرا یاری کند و با مدال خدمتشان برسم و مثل همیشه دستم را گرفتند و نگذاشتند شرمند شوم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته ضمن ابراز خوشحالی از حضور در کربلای معلی گفت: خدارا شاکرم که سالار شهیدان بنده حقیر را طلبید و امسال سعادت حضور در این سفر را بهمراه کاروان ورزش پیدا کردم.

پورشیب در ادامه بیان کرد: بنده نیز همیشه و در تمامی مواقع به امام حسین اقتدا میکنم و از ایشان مدد میگیرم و بارها و بارها در سخت ترین شرایط امام عزیز دستم را گرفته است و نگذاشتند شرمنده شوم.

کاپیتان تیم ملی کاراته افزود: بیش از یکسال بود که از مسابقات دور بودم و قبل از آخرین مسابقه از امام حسین(ع) خواستم که مرا یاری کند و با مدال خدمتشان برسم که مثل همیشه به کمکم آمدند و امروز با مدال خدمت سالار شهیدان رسیدم.

وی تاکید کرد: از آنجاییکه ورزشکاران ما به ائمه اطهار ارادت ویژه ای دارند و همیشه به این بزرگواران اقتدا میکنند هر ساله شاهد بزرگ تر شدن کاروان جامعه ورزش در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم.

انتهای پیام/