شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#صدا و سیما#دولت#کارکنان

اسماعیلی: با طرح مجلس کارمندان صدا و سیما و بنیادها ساماندهی می‌شوند

اسماعیلی: با طرح مجلس کارمندان صدا و سیما و بنیادها ساماندهی می‌شوند

نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را در این کمیسیون تشریح کرد.

ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون، اظهار کرد:پس از تصویب کلیات این طرح در جلسه علنی و بازگشت آن به کمسیون، بلافاصله کار بر روی این طرح آغاز شد و 2 جلسه دیگر نیاز است تا طرح در کمسیون جمع‌بندی و جهت بررسی درجلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شود.

وی درباره آخرین تغییراتی که در کمسیون بر روی مفاد طرح ساماندهی کارکنان دولت صورت گرفته، بیان کرد:طبق تصمیمات اتخاذ شده بنا نداریم که به صورت مصداقی وارد شویم یعنی عناوینی همچون نهضتی‌ها، ناظران کشاورزی یا پرستاران و... در طرح ذکر نمی‌شود بلکه قرار شد که کلیات یعنی فقط نیروهای شرکتی، حجمی، طرحی و قرارداد کار معین و ...  در طرح بیاوریم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر قرار باشد همه موارد را به صورت مصداقی در طرح بیاوریم باید 31 عنوان در طرح ذکر شود که ما تصمیم گرفتیم عناوین کلی را بیاوریم که همه موارد فوق الذکر از جمله پرستاران، نهضتی‌ها و ناظران کشاورزی و غیره شامل همین عناوین کلی می‌شود.

اسماعیلی درباره اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت شامل چه نهادها و دستگاه‌هایی می‌شود، گفت: طبق این طرح  دستگاه‌های ماده 29 برنامه ششم توسعه کل کشور شامل طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شوند که شامل کارکنان 3 قوه و نهادهای مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت فقط شامل کارکنان قوه مجریه نمی‌شود، گفت: با تصویب و اجرایی شدن این طرح، کارکنان صدا و سیما و بنیاد‌ها نیز ساماندهی خواهند شد؛ در واقع با این طرح همه دستگاه‌هایی که شامل ماده 29 برنامه ششم توسعه کل کشور هستند ساماندهی می‌شوند.

انتهای‌پیام/