شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#اسکار#حاتمی#لیلا حاتمی

اولین تصویر لیلا حاتمی در فیلم کارگردان نامزد اسکار

پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

با پایان فیلمبرداری «زمانی در ابدیت» (A Time In Eternity) به کارگردانی «مهدی نوروزیان» و بازی «لیلا حاتمی»، اولین تصویر رسمی از این فیلم رونمایی شد.

لیلا حاتمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ددلاین، لیلا حاتمی یکی از اعضای هیأت داوران جشنواره ونیز امسال است و فیلم‌هایی چون «جدایی نادر از سیمین» (A Separation) را در کارنامه دارد.

«زمانی در ابدیت» اولین فیلم بلند نوروزیان پس از دو دهه است. این فیلمساز و هنرمند ایرانی-بریتانیایی در سال ۱۹۹۹ برای فیلم کوتاه «کشتن جو» (Killing Joe) نامزد اسکار شد و پس از آن فیلم درام «لئو» (Leo) با بازی «رالف فاینز»، «الیزابت شو»، «دنیس هاپر» و «سم شپرد» را کارگردانی کرد. این فیلمساز سابقه کارگردانی ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری دارد و در کمپانی «آراس‌ای فیلمز» با «ریدلی اسکات» همکاری کرده است.

حاتمی در این فیلم نقش زنی بی‌قرار را بازی می‌کند که در جست‌وجوی همسر گمشده‌اش است. این وضعیت رابطه او با دختر ۱۲ ساله‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد در حالی که باید با اظهار علاقه ناخواسته یکی از خویشاوندانش کنار بیاید. بابک حمیدیان، عباس غزالی، نوید پورفرج، ترنم کرمانیان، مرجان اتفاقیان و بیتا فرهی، دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

ترجمه از سی‌نما