شهر خبر

نیاز روزانه به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران/ نیازمند خودرو سیار سوخت در مسیر هستیم

نیاز روزانه به 800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران/ نیازمند خودرو سیار سوخت در مسیر هستیم

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از نیاز روزانه به 800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، سردار محمد شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در جلسه ستاد اربعین که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: حضور شما در جمع خادمین دولت ونظام قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز در مرحله اجرا هماهنگی نسبتاً خوبی بین دستگاه ها وجود دارد، برنامه ریزی ها از قبل انجام شده و در بحث مدیریت برگشت زائران روزانه ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است که در سنوات گذشته مشکل ایجاد کرده بود لذا نیاز است مراقبت کنیم تا به بهانه سوخت و لاستیک شاهد مشکل و نارضایتی زائران نباشیم.

 فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: نیازمند خودرو سیار سوخت در مسیر هستیم، در دهانه تونل ها باید تیم کامل امداد و نجات مستقر شوند تا شاهد ترافیک نباشیم، مدیریت فضای احساسی جامعه را با توجه برنامه های طرف عراقی اولویت قرار دهیم چراکه سلامت زائران، وضعیت بهداشت و ... مهم است.

سردار شرفی تصریح کرد: پیش بینی ما بازگشت از ۱۸ تا ۲۲ شهریور است که باید تبلیغ شود، زائران به صورت متناوب و مستمر بازگردند، در بحث اتباع اگر امکان خروج نیست باید به عقب بازگردانده شوند، در مرز خسروی با توجه به آماده نبودن طرف عراقی شرایط برای حضور و عبور زائران فراهم نیست.

وی در پایان گفت: در رابطه با خدمات حمل و نقل درون شهری اخلال به وجود آمد لذا باید مورد توجه باشد، در طرح های عملیاتی ناجا ۳۰ هزار نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/