شهر خبر

پرونده ویلموتس شبیه پرونده برانکو و استراماچونی بود... در حال تکمیل

پرونده ویلموتس شبیه پرونده برانکو و استراماچونی بود... در حال تکمیل

رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری توضیحات ویژه ای را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مهدی تاج،‌ رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری پیرامون این اتفاقات  اخیر صحبت کرد. این نشست از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه)  در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

مهدی تاج در آغاز این نشست درباره پرونده‌های بازش در قوه قضاییه گفت: خودم یکسری صحبت‌ها دارم که می‌خواهم عنوان کنم. من حدود ۴۰ سال است که کار مدیریتی می‌کنم و در بخش‌های مختلفی کار کرده‌ام. هر زمان صحبت از پرونده ویلموتس می‌آید می گویند فساد ویلموتس! این پرونده شبیه پرونده برانکو، استراماچونی و کالدرون است اما پرونده ویلموتس را با نام فساد می گویند و در ذهن مردم با همین اسم می آید.

او درباره بحث پرونده فولاد مبارکه نیز گفت: من بازنشسته فولاد مبارکه بودم. من ماهی ۲۰ میلیون در سه سال گرفتم. هرکسی هر پرونده دیگری از من دارد منتشر کند. یکسری از هفته گذشته سازمان یافته کار کردند و ناگهان همه رسانه‌ها نوشتند که قوه قضایی تمام جرایم تاج را منتشر کرد که فقط قتل و آدم ربایی در آن نبود. تنها نامه‌ای که برای قوه قضاییه آمد استعلام دبیرکل از دادستان بوده که پرسیدند چند پرونده باز دارم که همین سه پرونده را اعلام کردند.

او درباره اظهارات نمایندگان مجلس به خصوص قاضی زاده هاشمی گفت: نماینده دغدغه‌اش نباید فقط فوتبال باشد. او ۱۰۰ بار، ۲۰۰ بار یا هر مقدار و هر ساعتی در هر شبکه‌ای که خواست صحبت کرد. اجازه بدهید قوه قضاییه درباره این مساله تصمیم بگیرد. ما نمی دانستیم او و  آقای راستینه تا این حد به فوتبال علاقه دارند اما اگر تا این حد اهمیت می دهند به فوتبال استان خودشان بپردازند. تمام مجلس فقط این دو نفر نیستند ولی ما به هر نماینده‌ای که بخواهد هر سوالی بپرسد جواب می‌دهیم.

تاج در ادامه گفت: این افراد یک بار درباره حق پخش صحبت نکرده‌اند.

ادامه دارد.....