شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#کی روش

توضیح فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد کی روش و مطالبات اسکوچیچ

ما باید مطالبات اسکوچیچ را بررسی می‌کردیم، زیرا ممکن بود شیطنت‌هایی شود. متوجه شدیم او حدود ۶،۵ ماه معوقه دارد که پرداخت نشده است. برای اینکه داستان ویلموتس حادث نشود، این کار را انجام دادیم

برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و به‌کارگیری کارلوس کی روش، بار مالی زیادی برای فدراسیون فوتبال نخواهد داشت. 

مبلغ قرارداد کارلوس کی روش تا جام جهانی و برای هر ماه ۵۰ هزار یورو است و از سویی در قرارداد اسکوچیچ هم، بند‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که فدراسیون فوتبال را متحمل خسارت نمی‌کند.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: «ما باید مطالبات اسکوچیچ را بررسی می‌کردیم، زیرا ممکن بود شیطنت‌هایی شود. متوجه شدیم او حدود ۶،۵ ماه معوقه دارد که پرداخت نشده است. برای اینکه داستان ویلموتس حادث نشود، این کار را انجام دادیم. در همان روز کلیه مطالبات او تقریبا پرداخت شد و در مجموع حدود ۱۵ روز از مطالباتش مانده است. مقداری جزئی از طلب اسکوچیچ مربوط به ۱۵ روز کاری باقی مانده که باید محاسبه شود. مالیات این مربی برعهده خودش است و به همین دلیل مشغول محاسبه هستند که شاید همان ۱۵ روز از محل مطالباتش را به امور مالیاتی بدهند تا مفاصا حساب مالیاتی صورت بگیرد. پول به حسابش واریز شد و نباید نگران بود.»

نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم چنین در مصاحبه با شبکه خبر تایید کرد مبلغ دستیاران کارلوس کی روش پایین‌تر از او خواهد بود و ارقام ۹۰۰ هزار یوریی که در این باره منتشر شده دور از واقعیت است و گفت مگر ممکن است دستیاران سرمربی از او دستمزد بیشتری دریافت کنند؟

منبع: ورزش سه