شهر خبر

شبنم مقدمی: زندگی به جای عاشق پیشه‌ی غمگین «بی‌گناه» بسیار خواستنی بود

شبنم مقدمی: زندگی به جای عاشق پیشه‌ی غمگین «بی‌گناه» بسیار خواستنی بود

شبنم مقدمی بازیگر نقش «فروغ فرشباف» در سریال «بی‌گناه»، درنوشته‌ای که به تازگی در صفحه‌اش منتشر کرده از این نقش خود به عنوان یک کاراکتر بسیار خواستنی یاد کرده و نوشته من نقش ها را بازی نمی‌کنم، زندگی شان می‌کنم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سریال «بی‌گناه» تازه‌ترین اثر شبنم مقدمی است که پخش آن دو هفته‌ای است آغاز شده است. او در این سریال ایفاگر نقش «فروغ فرشباف» است. مقدمی دلنوشته‌ای برای این نقش در صفحه‌اش منتشر کرده است. در ابتدای این دلنوشته آمده است :«برای من زیستن به جای آدم‌های دیگه… در قالبِ کسانِ دیگه یک تعریف شخصی از مفهوم زندگی در جهان‌های موازیه. اینکه موازی با زندگی شخصی، بتونی یکی دیگه هم باشی و در واقع خودت را بین دو نفر قسمت کنی جالب و جذاب و البته سخته. اصلا به گمان من جذابیت بازیگری در همینه : امکان بیش از یکبار زیستن در طول یک عمر. اینو قبلا هم گفتم.»

او نوشته اش را اینطور ادامه داده است : «فارغ از زمان و مکان، فارغ از زشتی و زیبایی، فارغ از سن و سال… فارغ از اینکه چقدر شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم از خود واقعی‌ام درون یا نزدیک، تجربه کردن زیستِ آدم‌ها مختلف برایم بسیار جذابه و سعی می‌کنم از دستش ندهم. سختی‌هایش را به جون می‌خرم و از زیستن در جهان ِآدم‌های دیگه لذت می‌برم. اینکه به زعم بسیاری و البته خودم من نقش‌ها را بازی نمی‌کنم، زندگی‌شون می‌کنم.»

نوشته مقدمی با اشاره به اینکه بازی در نقش فروغ فرشباف برایش بسیار خواستنی بوده با این جمله به پایان رسیده است: «زندگی به جای «فروغ فرشباف» نویسنده عاشق پیشه‌ی غمگین«بی‌گناه» با همه فراز و فردوهایش، برایم بسیار خواستنی بود. امیدوارم شما هم دوستش بدارید.»

شبنم مقدمی در حال حاضر سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی و سریال «بی‌گناه» ساخته مهران احمدی را از دو پلتفرم در حال پخش دارد.

انتهای پیام/