شهر خبر

‍ زائران اربعین حسینی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده کنند/ زیر ساخت های لازم برای پارک خودروها اندیشیده شده است

‍ زائران اربعین حسینی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده کنند/ زیر ساخت های لازم برای پارک خودروها اندیشیده شده است

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای پارک خودروها در شهر مهران اندیشیده شده است ،گفت: زائران اربعین حسینی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛سردار "دلاور  القاصی مهر "در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:همکاران به صورت شبانه روزی بعنوان خدمتگزار در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان ایلام و شهرستان مهران مستقر هستند و در خصوص بحث انتظام بخشی مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: همکاران در مبادی ورودی و خروجی شهرها با استقرار ایستگاه های پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت و هدایت زائران به داخل شهر مهران مستقر هستند .

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد:بالغ بر ۱۲ ایستگاه پلیس و بیش از ۱۵۰گشت انتظامی پلیس راه و راهور در محورهای مواصلاتی مشغول خدمات دهی در حوزه ترافیک شهری و برون شهری هستند 

وی بیان کرد:ظرفیت پارکینگ ها الحمدلله خوب است و مشکلی در خصوص پارکینگ خودروهای سواری وجود ندارد و زائران نگران پارک کردن ماشین های خود نباشند چرا که حدود ۴۰هزار ظرفیت خودرو هنوز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به راحتی برقرار است ، از زائران اربعین حسینی خواست که حتی المقدور استفاده از خودروهای شخصی را در دستور کار خود قرار دهند.

سردار القاصی مهر یادآور شد : از رانندگان عزیز تقاضامندیم در طول مسیر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و به محض احساس خستگی،برای جلوگیری از تصادفات، در موکب هایی که در مسیر وجود دارد، استراحت کنند و پس از استراحت کافی  به مسیر خود ادامه دهند. 

انتهای پیام