شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#انتخابات مجلس

گمانه زنی ها درباره کاندیداتوری لاریجانی برای انتخابات مجلس / او سردمدار یک جریان جدید می شود؟

کدخبر: 520245
اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصولگرا آقای لاریجانی دار ای یک شخصیت سیاسی اثرگذار دانست که می تواند در رقابت سیاسی پیش رو نقش آفرین باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فردا، هنوز ۱۶ ماه مانده به انتخابات مجلس آینده گویا گروه ها و فعالان سیاسی تحرکات خود را برای ورود به میدان رقابت آغاز کردند. در این میان نام علی لاریجانی هم شنیده می شود.

محمدعلی پورمختار درباره احتمال نامزدی علی لاریجانی برای انتخابات مجلس آینده گفت: با توجه به عدم کاندیداتوری آقای لاریجانی برای انتخابات مجلس یازدهم بعید می دانم او به انتخابات مجلس دوازدهم نیز ورود کند اما به عنوان یک شخصیت سیاسی اثرگذار می تواند در رقابت سیاسی پیش رو نقش آفرین باشد.

وی افزود: تلاش برای به پای صندوق آوردن طرفداران و معرفی و حمایت از کاندیداهای همفکر گرایش آقای لاریجانی برای نقش آفرینی در انتخابات مجلس آینده خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال ایفای نقش لیدری علی لاریجانی برای اصولگرایان سنتی اظهار کرد: می تواند این نقش آفرینی برای گردهم آوردن نیروهای اعتدالی (نه از نوع حسن روحانی) و اصولگرایان سنتی انجام شود. در واقع بدون محدود شدن به طیف خاصی، استفاده از تمام نیروهای توانمند در عرصه های اجرایی و سیاسی می تواند هدف آقای لاریجانی باشد. او ظرفیت و توان این کار را دارد و می تواند در این عرصه نیز موفق شود.

لیدری لاریجانی در یک جریان سیاسی جدید

 

وی درباره آینده سیاسی علی لاریجانی ادامه داد: آقای لاریجانی نگاه ولایتمداری و ولایت‌پذیری اش را بعد ردصلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری اثبات کرد. مقام معظم رهبری هم خیلی صریح از این تصمیم شورای نگهبان گلایه کردند و از این شورا خواستند که این مسئله را جبران کند. ضمن آنکه رهبر انقلاب در احکام جداگانه آقای لاریجانی را به عنوان مشاور خود، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای انقلاب فرهنگی منصوب کردند.

پورمختار گفت: آقای لاریجانی دارای یک ظرفیت قوی است. خودش فردی بسیار خوش فکر، فعال و توانمند است بنابراین می تواند سردمدار یک جریان جدید باشد.