شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی

آغاز دور دوم سفرهای استانی از مهر ماه با هدف نظارت بر تحقق وعده‌ها

آغاز دور دوم سفرهای استانی از مهر ماه با هدف نظارت بر تحقق وعده‌ها

معاون اجرایی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: دور دوم سفرها مشخص نشده از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه با تفاوت هایی از جمله نظارت رئیس جمهور بر تحقق وعده ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، معاون اجرایی رییس جمهور در جمع خبرنگاران‌ در حاشیه هیات دولت گفت: تلاش دولت بر این است که اشتغال رونق پیدا کند و سفره مردم مطلوب تر شود.

وی در رابطه با دور دوم سفر های استانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: دور اول سفر ها تمام شد و جمع بندی صورت‌گرفت  و در جلسه امروز به تامین باقی مانده منابع در سال ۱۴۰۰ خواهیم‌پرداخت.

مرتضوی گفت: با تخصیصی که اخیرا داده شد از سوی سازمان برنامه و بودجه ۶۱ درصد از تعهدات دولت از محل منابع عمومی تا پایان شهریور پرداخت‌می‌شود، یعنی تخصیص داده شده و توسط خزانه تاپایان شهریور پرداخت خواهد شد. در یک برنامه زمان بندی تا پایان سال تمام تعهدات دور اول از محل منابع عمومی پرداخت می‌شود.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دور دوم سفرها مشخص نشده از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه سفرها آغاز خواهد شد با تفاوت هایی از جمله نظارت رئیس جمهور بر تحقق وعده ها هم‌مصوبات و سفر ها و همچنین هدفگذاری بر اشتعال صورت گرفته است با این‌نگاه که به مسکن‌و اشتغال توجه ویژه ای شود.

ادامه دارد...