شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

۳ سال زندان؛ مجازات نظافتچی خانه وزیر جنگ اسرائیل به جرم جاسوسی برای ایران

3 سال زندان؛ مجازات نظافتچی خانه وزیر جنگ اسرائیل به جرم جاسوسی برای ایران

دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور حکمی نظافتچی منزل بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام تلاش برای ارسال اطلاعات به دشمن به تحمل ۳ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه مرکزی شهر لود در سرزمین اشغالی «اورین گورین گوروشوفسکی» را که مسئولیت نظافت و نگهداری منزل بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل را عهده دار بوده با اتکا به اعترافات وی به تلاش برای ارسال اطلاعات به دشمنان این رژیم به 3 سال زندان محکوم کرد.

در دادخواست اتهامی تنظیم شده علیه این فرد قید شده که گوروشوفسکی 38 ساله که مسئولیت نظافت و نگهداری منزل بنی گانتس را بر عهده داشته پس از ارتباط گیری با گروهی از هکرهای اینترنتی مرتبط با ایران، اقدام به فروش اطلاعات شخصی درباره وزیر جنگ اسرائیل به آنها نموده است.

اعلان پایان روند رسیدگی به پرونده مزبور در شرایطی است که پیش از این سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل «شین بت» نیز در مارس 2019 مدعی شده بود که تلفن همراه بنی گانتس توسط دستگاه‌های امنیتی ایران هک و اطلاعات شخصی آن به سرقت رفته است. شین بت در ادامه اذعان داشته بود که ممکن است اطلاعات به سرقت رفته از این تلفن همراه در آینده علیه وی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/