شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزما

توضیح مهم آنچلوتی درمورد مصدومیت بنزما/ جانشین او حریف را غافلگیر کرد

کارلو آنچلوتی پس از برتری رئال‌مادرید مقابل سلتیک ضمن تمجید از هافبک بلژیکی تیمش در مورد مصدومیت بنزما نیز صحبت کرد.

توضیح مهم آنچلوتی درمورد مصدومیت بنزما/ جانشین او حریف را غافلگیر کرد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر سلتیک، نمایش ادن آزار هافبک بلژیکی مادرید را مورد تمجید قرار داد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز صحبت کرد.

سه شنبه شب در گروه F لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، میزبان خود سلتیک را با نتیجه ۰-۳ شکست داد. وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۶، لوکا مودریچ در دقیقه ۶۰ و ادن آزار در دقیقه ۷۷ گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. در دقیقه ۲۹ این بازی کریم بنزما به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج شد و جای خود را به آزار داد.

سرمربی ایتالیایی رئال در پایان بازی گفت: «نیمه اول می توانستیم بهتر بازی کنیم ولی نیمه دوم از هر نظر کامل بودیم. وقتی آزار به زمین رفت، مطمئن بودم می‌تواند بدرخشد. از او خواسته بودم که حریف را غافلگیر کند و همین کار را نیز انجام داد. این یک بازی کامل از آزار بود و برایش بسیار خوشحالم. او خودش نیز خوشحال است. آزار به این بازی و درخشش نیاز داشت.»

کارلتو ادامه داد: «تونی کروس و لوکا مودریچ به خوبی بازی را کنترل کردند و سلتیک نمی توانست ما را پرس کند و توپ را در اختیار بگیرد. سپس با انرژی بازیکنان جوان‌مان به آنها ضربه زدیم. به خصوص کروس عالی کار کرد و به تیم نظم و آرامش می داد. او مثل همیشه فوق العاده خوب بود.»

آنچلوتی در مورد مصدومیت کریم بنزما گفت: «در آرامش وضعیت کریم را بررسی خواهیم کرد. به نظر نمی‌رسد مشکلش جدی باشد ولی هنوز مشخص نیست مصدومیتش عضلانی است یا خیر. مصدومیت ادر میلیتائو نیز جدی نیست.»